• GladaVirre

EnköpingsTråden Del4!!!

Hej!

Då kör vi igång igen!

*Nästa gång tråden stängs ner så ligger den på min sida, så slipper man kopiera ut den till alla. Blir enklats så.

*Påminner igen om det NYA familjeliv för den som inte testat det ännu. "beta.familjeliv.se"

Kram alla!!

• Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!
  • GladaVirre

haha här hemma så får ingen annan än jag röra kameran Tack så mycket.!
    Såg jag din nya på skolan, eller har du gjort efter??

• tesslita

Dessie: jag vill gärna kika på det innan jag bestämmer mig.
    om det är okej.
    *kramar*

Virre: snygg frisyr.

• Dessie

GladaVirre: vi ska INTE ha fler barn eftersom jag blev allvarligt sjuk båda graviditeterna + att det höll på att bli "tack o hej" för mig när Linnea föddes.
    Doktorn på spec-BB sa att de kan inte förbjuda oss att skaffa fler barn men de kan däremot råda oss att inte göra det.

tesslita: jodå, såklart att du får kolla på kläderna innan du bestämmer dig *ler*

• tesslita

Dessie: förstår verkligen att det inte blir fler barn för er med tanke på den enorma risken.
    men vadå ni har ju världens finaste barn redan!
    och en av varje dessutom

• Dessie

tesslita: som sagt, vi har ju 2 jättefina barn och en av varje *mammas & pappas älsklingar*
    Och vi hade sagt från början att det räcker med 2 barn.
    Men man kan ändå inte låta bli att önska *ler*

• tesslita

Dessie: nej förstår det.
    men som du säger.
    dom är ju finast
    sååå söta tycker jag!

• GladaVirre

Ok Man ska vara tacksam ör det man har=)

Jaha.. då ska jag berätta om nånting som hände mig idag och jag tycker INTE att jag överreagerar..

När jag, min sambo och våran son gick ut från ICA så hörde vi ett skrik. Jag kollade dit och där satt ett litet barn inlås i en bil och tokskrek!
    Jag gick självklart fram till henne, hon var fullt påklädd, fastspänd, varm och skräckslagen.
    Hon försökte fördjäves få tag på den man rullar ner rutan med, och lyckades få ner den lite. Jag började prata lugnt med henne, och berättade lite om mig och sa att jag skulle vänta med henne tills hennes pappa kom ut. Hon var 3 år gammal. Hon var jätte och varm, helt röd i huvet.
    När pappan kom ut så var det en bekant till min sambo!! Min sambo skruvlade lite konstigt på sog, det var väl en jobbig sits. Jag sa " hade jag inte kännt dig så hade du fått dig en jävla utskällning, men du kan fan inte lämna ditt barn såhär! Det kan hända vad som helst, så gör man fan bara inte" så gick jag.
    han hade handlat en hel kasse med varor, det tar kanske 15/20 minuter. För en tjuv eller liknande tar det 3 minuter... Jag är så jävla arg!!! Idioter!!!..

• Dessie

GladaVirre: precis, man ska vara glad över det man har.

Det där med små barn som sitter ensam i bilen - jag tror att det var i somras (sommar -05) som jag läste i Aftonbladet om nåt litet barn som var ensam i bilen medan föräldrarna shoppade på stormarknaden.
    Det var typ 30 grade varmt ute och det blir ju hett i bilen. Föräldrarna var borta 30 minuter.

• Rävelina

GladaVirre: Nej, du har inte sett min nya frisyr, gjorde det i måndags.
    Fy f*n vilken idiot du råkade ut för, rent ut sagt.. Hade nog inte kunnat hålla mig från att skälla oavsett om jag kände personen eller inte...

• GladaVirre

Nä,. jag ville bara tokskrika,. men sa iaf det jag tyckte och tänkte.. Jag kommer ju träffa han igen.jag känner inte han, min msabo är bekant med han bara. Nästa gång jag ser han ska jag fråga om han gjort om det.. Jag är fortfarannde arg.. hon bar helt förskräckt..
    Dessie: jo många barn har dött av det, eller att någon tagit bilen, vad som heslt kan hända igentligen.

Svar på tråden EnköpingsTråden Del4!!!