Ok
Man ska vara tacksam ör det man har=)
Jaha.. då ska jag berätta om nånting som hände mig idag och jag tycker INTE att jag överreagerar..
När jag, min sambo och våran son gick ut från ICA så hörde vi ett skrik. Jag kollade dit och där satt ett litet barn inlås i en bil och tokskrek!
Jag gick självklart fram till henne, hon var fullt påklädd, fastspänd, varm och skräckslagen.
Hon försökte fördjäves få tag på den man rullar ner rutan med, och lyckades få ner den lite. Jag började prata lugnt med henne, och berättade lite om mig och sa att jag skulle vänta med henne tills hennes pappa kom ut. Hon var 3 år gammal. Hon var jätte och varm, helt röd i huvet.
När pappan kom ut så var det en bekant till min sambo!! Min sambo skruvlade lite konstigt på sog, det var väl en jobbig sits. Jag sa " hade jag inte kännt dig så hade du fått dig en jävla utskällning, men du kan fan inte lämna ditt barn såhär! Det kan hända vad som helst, så gör man fan bara inte" så gick jag.
han hade handlat en hel kasse med varor, det tar kanske 15/20 minuter. För en tjuv eller liknande tar det 3 minuter... Jag är så jävla arg!!! Idioter!!!..