Vi som är gravida efter ÄD 2016
Hej o Välkomna hit till tråden för oss som blivit gravida genom äggdonation under 2016.
Här kan vi diskutera symptom, ultraljud, oro, barnmorskebesök och allt som rör graviditet!
Kram!
Hej o Välkomna hit till tråden för oss som blivit gravida genom äggdonation under 2016.
Här kan vi diskutera symptom, ultraljud, oro, barnmorskebesök och allt som rör graviditet!
Kram!
Nu så svar på HCG dag 18 & 20 var på 2550/4890 så det blev godkänt.
Nästa milstolpe blir då att lyckas ta sig till den 16/5 och få se bra resultat på VUL/UL.
Mooki-tack vännen!
Vad skönt att hcg:t ökar som det ska Tyckommig
Lycka till idag Mooki! Håller tummarna för att allt ser bra ut med den lill* bebisen.
Lycka till idag Mooki! Håller tummarna för att allt ser bra ut med den lill* bebisen.
Ååh vad härligt att höra! Stort grattis!
Mooki-stort grattis även du till fint RUL och en dotter.
Välkommen hit TyckOmMig o grattis till graviditeten!
Grattis till er som gjort lyckade RUL! På onsdag är det dags för oss, är jättenervös men känner lite fladder då och då, så tror att bebisen lever där inne <3 I övrigt så har mitt illamående till största del gått över, mådde ju mest illa på kvällarna, men har nu klarat mig undan det två kvällar i rad.
Tack Milla dagarna sniglar sig fram till mitt VUL den 16/5 fortfarande lite bruna flytningar trisst men inget jag kan påverka i nuläget.
Åh spännande snart din tur med RUL.
Skönt att du mår lite mindre illa-mina andra två ED graviditeter mådde jag också mest illa kväll/nattetid helt olikt vad man "ska" men allt gick jättebra ändå.Dock är jag redan trött på medicineringen man känner sig inte jättefräsch!
Välkommen hit TyckOmMig o grattis till graviditeten!
Grattis till er som gjort lyckade RUL! På onsdag är det dags för oss, är jättenervös men känner lite fladder då och då, så tror att bebisen lever där inne <3 I övrigt så har mitt illamående till största del gått över, mådde ju mest illa på kvällarna, men har nu klarat mig undan det två kvällar i rad.