Ivana1988 skrev 2016-10-12 08:03:03 följande:
tack då ska jag kanske kola på detta!
tycker det är så roligt att få det på film,inget svårt direkt då ag känner att det inte bara är jag som packar hemma utan han möblerar om I min livmodern haha
fernandasmamma skrev 2016-10-11 11:30:17 följande:
Vi har köpt vagn och bilbarnstol

Sen ska vi till Gekås nu i Oktober och köpa kläder, babysitter och lite annat som man nog behöver.
Och min mamma har erbjudit sig att sy ett babynest så ska välja tyg till det någon gång också

va roligt! Vi ville till Gekas men hinner nog inte så vi tar det till våren. Säg sen vad ni hittar! Hörde man kan verkligen fynda där!jag drömde inatt att vattnet gick, jag fick panik Imorse! tanker hur ska man klara sig 14 veckor till!
Vi var på Gekås nu i helgen..
Delade upp det på två dagar, annars hade vi aldrig pallat
Det var skitmycket folk!
Lördagen tog vi alla barngrejer och kläder till oss.
Söndag grejer till hemmet och julklappar..
Det vi köpte till barnet:
Babysitter, babygym, täcke, kudde, madrass, örngott & påslakan, nappflaskor, nappar, napphållare, badbalja med insats för nyfödd och stativ så man slipper sitta ner eller böja sig ner när det är baddags, blöjhink, dregglisar, skallra, en till leksak (en prasslig bok i starka färger), två set med body, tunn mössa och byxor, pyjamas, bodys, strumpor, vantar, filt (en i fleece och en i bomullstyg), overall i fleece (dom hade inte uteoverall till nyfödda minsta storlek var 62), några fler bodys.
Vi tyckte dom hade mycket bra saker och till bra priser.
Däremot var det inte så mycket könsneutrala kläder och så dom hade, men så brukar det väl vara
Det vi inte köpte var spjälssängsskydd och skötväska så dom inte hade någon som vi gillade färgmässigt.
Så det och uteoverall köper vi någon annanstans
Men det var bra priser och sortiment, så jag tror vi sparade in rätt mycket på att köpa det mesta på Gekås..
Plus att de tär skönt att ha det gjort liksom, och slippa gå runt i massa olika affärer.