BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Ja det kändes verkligen så skönt!
Att jag slapp oroa mig för vändningsförsök eller ja, jag hade ju tänkt avboka det
Jag har bf 22/1
Va? Oj har den vänt sig?
Men då kanske det blir en Januaribebis då?
Eller ni vet inte alls när det blir igångsättning?
Så kul, lycka till
Hej hej tjejer!
Hur går det för er??
Hoppas alla mår bra.
Jag var hos min bm idag och nu ligger bebisen med huvudet neråt, så är tacksam över att det inte blev tal om något vändningsförsök
Men hon var tvungen att kolla med ultraljud hur barnet låg då hon hade svårt att känna om det var rumpan eller huvudet som hon kände..
Det är en busig unge den sparkade och hade sig under tiden hon gjorde ul och även när hon lyssnade på hjärtljuden
Det enda som inte var bra är att jag hade lite lågt järnvärde så får äta två järntabletter om dagen nu istället för en..
Jag önskar er ett Gott Nytt År
Jättebra! Slipper du noja över vad bm tycker med! Nu håller vi tummarna för att bebisen håller sig rätt till den 22:a då!
Haha ja, alla verkade jätteförvånade men jag hade nästan inte väntat mig annat! De har precis satt igång mig så nu väntar vi på att något ska hända, ska försöka klämma ut första bebisen för 2017!
Igår gjorde vi en avgjutning av magen. Har alltid velat gjort med de andra men aldrig blivit av men igår blev det allt en.
Hej hej tjejer!
Hur går det för er??
Hoppas alla mår bra.
Jag var hos min bm idag och nu ligger bebisen med huvudet neråt, så är tacksam över att det inte blev tal om något vändningsförsök
Men hon var tvungen att kolla med ultraljud hur barnet låg då hon hade svårt att känna om det var rumpan eller huvudet som hon kände..
Det är en busig unge den sparkade och hade sig under tiden hon gjorde ul och även när hon lyssnade på hjärtljuden
Det enda som inte var bra är att jag hade lite lågt järnvärde så får äta två järntabletter om dagen nu istället för en..
Jag önskar er ett Gott Nytt År
Igår gjorde vi en avgjutning av magen. Har alltid velat gjort med de andra men aldrig blivit av men igår blev det allt en.
Lillasyster föddes tidigt på morgonen den 31/12!
Gick i raketfart när det väl kom igång så från 3cm till hon var ute tog mindre än två timmar vilket inte var så roligt just då. Men sprack ingenting och alla mår jättebra och vi fick åka hem igår efter lunch (firade nyår sovandes på soffan).
Hade bf 23 jan men hon tittsde ut 23.33 i ambulansen. Som vanligt var det regelbundet 10 min emellan ett par timmar sen smällde det bsra till så ambulansen fick möta upp o hon föddes utanför entrén till sjukhuset med hjälp av en gullig ambulanskille. 45cm 2400g
Hänger på.