BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Är det någon här som har börjat med hallonbladste?
har läst så mycket positivt om detta /många tror att det sätter igång nåt men det har inte riktigt hänt för så många vad jag vet/ men att man blöder mycket kortare efter förlossningen och att livmodern kan dra ihop sig fortare? värt att prova kände jag iaf så nu efter v 35+6 ska jag börja dricka en kopp varje dag!
Är det någon annan som får ibland jätteont I blåsan och känner att man kommer att bajsa ner sig?:)) får också nästan el chock I livmoder ibland...det känns som magen har sjunkit så jag börjar bli orolig att jag kanske inte kommer till BF haha eftersom ALLA säger Du kommer gå over 2 veckor så blir det säkert tvärtom..
tror jag ska betala under 150 kr för 2 x 100 g löste med faktura o frakt. tog 2 på en gång så jag slipper köpa mer sen...
det var nog ingen som sa att det verkligen satt igång något - synd man vill ju styra lite haha - men de flesta hade det bra efter och blödde kanske en vecka ist för 3 som med barnet innan.. det provar jag gärna kände jag
Hej!
Just nu känns det skitjobbigt för jag blev sjuk i lördags och hade på natten 39,9 graders feber. Ringde in till förlossningen o blev ordinerad alvedon och att försöka sova. Har inte sovit i princip på två dagar och har fortfarande feber, även om den är lägre. Vetetusan hur det blir imorgon med igångsättning, ringde dem idag igen och då sa de att jag ska ringa in imorgon bitti som planerat, så får vi se. Som det är nu så orkar jag inte med förlossning, känner mig helt slut. Hoppas på att febern går över och att jag får sova inatt...
tror jag ska betala under 150 kr för 2 x 100 g löste med faktura o frakt. tog 2 på en gång så jag slipper köpa mer sen...
det var nog ingen som sa att det verkligen satt igång något - synd man vill ju styra lite haha - men de flesta hade det bra efter och blödde kanske en vecka ist för 3 som med barnet innan.. det provar jag gärna kände jag