BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Jo hur har ni det med namn förresten? Har ni era "klara" för vad det blir eller har ni flera att välja på beroende på hur bebisen "ser ut att vara" ?
Vi känner att vi har namn klara för om det blir en pojke eller flicka. Har ett bestämt för vad det blir för kön.
Nu har vår dotter kommit, i raketfart! Vattnet gick 8.15 i söndags och 13.49 var hon ute. Nu är vi hemma och allt är bra med oss. Är tacksam över att det gick så fort :) fick dock sy med 4 stygn på tre ställen. Hon kom 16 dagar för tidigt, den 1:a januari. Hon ska heta Amy :)
Nu har vår dotter kommit, i raketfart! Vattnet gick 8.15 i söndags och 13.49 var hon ute. Nu är vi hemma och allt är bra med oss. Är tacksam över att det gick så fort :) fick dock sy med 4 stygn på tre ställen. Hon kom 16 dagar för tidigt, den 1:a januari. Hon ska heta Amy :)
Det är inte långt kvar nu ju! Ju jäklar är det mer verkligt å pirrigt. Snart får man snusa bebis igen <3 känns som längesedan, min yngsta är 6.5år så lite är det som att börja om på nytt. Å.min äldsta blev 11år igår.
Händer inget här innan så är det 17dagar kvar för min del för snitt.
Haft en dunderförkylning under nyår å är fortfarande men den börjar gå åt annat håll. Skönt att man får det nu innan bebis iaf. Men jäklar va ont det gör att hosta. Har typ sträckt mig vid ena sidan under revbenen å träningsvärk i magen haha.
Hur känns det för er andra nu? Jag tycker det är jobbigt nu att röra på sig allt för mycket. Nu är jag verkligen som en knubbsäl rent ut sagt fast de rör sig nog tom smidigare än mig. ![]()
Tack snälla ni :) skönt att det är över, graviditeten var inte lätt direkt.
Har fått problem med amning, det kommer inte mkt mjölk. Hon är även lite gul så det blir antagligen nån ljusterapi.
Hur ofta känner ni rörelser från er bebis?
Jag kände en hel del igår kväll men under natten och nu på morgonen har det varit lugnt..
Är det något man borde oroa sig för?!
Är i vecka 37 och förvärkarna börjar kännas ordentligt, har också som mensvärk... Även om det är vårt 3e barn så har jag inte så mkt att jämnföra med! Dottern kom i v 32 , vattnet gick sen kom hon 4 timmar senare, med sonen gick jag över drygt 2 veckor och blev igångsatt så vem vet hur det blir denna gång ???? . Känns trots 2 barn pirrigt då yngsta barnet Noah fyller 8 i år och dotter Nelly 12.
Vi väntar en liten tjej och har några namn men inget klart . Velar mellan Juno,inez,Signe...Hade det varit en kille skulle han hetat Love.????
Hur ofta känner ni rörelser från er bebis?
Jag kände en hel del igår kväll men under natten och nu på morgonen har det varit lugnt..
Är det något man borde oroa sig för?!