BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Hej, hur går det för er alla? Någon mer som fått sin småtting än?
Vår dotter blir en vecka imorgon. Har svårt med amningen då hon ej vill ta bröstet. Igår tappade hon naveln så nu luktar det inte ruttet kött längre i lägenheten. På måndag ska vi få hembesök av BVC och hoppas det går bra, vet inte vad de ska kolla men hoppas allt går bra.
Här händer det inget... känner inget, inga sammandragningar, noll, nada o folk börjar med Har ni fått än...? Jådå förra året bara glömde berätta....
Barnet är helt vilt i magen i rör sig konstant att det gör ont när rumpan o fötter går åt alla håll, jag blev äntligen av med min förkylning men nu fick min svärfar vinterkräksjuka inatt o han var här igår så jag är livrädd nu vad skulle man göra då? Om man börjar kräkas? Får typ ont när jag försöker göra nr 2 på toan för allt spänner sig ju o bebisen är inte glad då så kan inte ens tänka mig vad som skulle hända om jag skulle spy dygnet runt...
16 dagar kvar iaf, jobbar min sista vecka npgra timmar som jag orkar, började med hallondbladste och det verkar komma lite mer råmjölk (förut kunde jag inte klämma ut något riktigt nu droppar det), får ibland känslan som att nån sticker mig med nålar i underlivet/livmoder...
Här händer det inget... känner inget, inga sammandragningar, noll, nada o folk börjar med Har ni fått än...? Jådå förra året bara glömde berätta....
Barnet är helt vilt i magen i rör sig konstant att det gör ont när rumpan o fötter går åt alla håll, jag blev äntligen av med min förkylning men nu fick min svärfar vinterkräksjuka inatt o han var här igår så jag är livrädd nu
vad skulle man göra då? Om man börjar kräkas? Får typ ont när jag försöker göra nr 2 på toan för allt spänner sig ju o bebisen är inte glad då så kan inte ens tänka mig vad som skulle hända om jag skulle spy dygnet runt...
16 dagar kvar iaf, jobbar min sista vecka npgra timmar som jag orkar, började med hallondbladste och det verkar komma lite mer råmjölk (förut kunde jag inte klämma ut något riktigt nu droppar det), får ibland känslan som att nån sticker mig med nålar i underlivet/livmoder...
Ger du ersättning också eller försöker du helt å hållet med amningen?
Här är det 11 dagar kvar till planerat snitt,om bebis stannar tills dess.. fått mer å mer sammandragningar å magen har sjunkit rejält.
BVC besöken behöver man väl inte vara orolig för. Vissa säger väl att de är för att de ska kolla lite hur det ser ut hemma medans andra kanske mer så man slipper åka ut det första för att väga mm
g
Nej jag ammar helt och hållet. Fick en Amningsnapp från BB och med den går amningen kanon!
Idag har ja känt mig allmänt nere. Har börjat få förvärkar som inte alltid är allt för sköna precis. Å trött som bara den idag. Har somnat i.fm å em sittandes upp i soffan i en timme bägge gångerna.
10 långa dagar kvar nu om inte bebis vill ut tidigare. Men just idag har jag känt mig trött på att vara en gravid val :-S