BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
Från början 31/1 men blev flyttad till 1/2, själv?
men det later ändå att du kan nu slappna av och veta att du kan lämna över!:)
jag har min dator hemma så brukar titta en gang om dagen men nu har jag fixat mammaledig autosvar så nu får jag hålla mig haha...
oj 18:e är ganska så snart haha.. min BM var inte där igår så hade en annan och hon verkade inte tycka att jag ska föda när det är tänkt... blir både glad o sur.. skönt med lite vila och kanske ställa om och förbereda mig mentalt men sen känner jag Lika bra att han kommer nu vad gör en vecka...
men vi var nog flera nu på slutet av månaden så vi får se hur det går för oss:))
Idag var jag på sista besöket hos BM. På fredag är dagen med stort Det här för oss! Samtidigt som jag längtar dit å hade tänkt ta det lugnt innan dess så har man fått ett annat problem.
Usch har fått en riktigt stor yttre hemorrojd. Fyfarao va ont å jobbigt! Igår trodde ja att jag skulle dö av smärta ju. Aldrig haft förut men jävligt vanligt vid graviditet. Så ja hoppas den kan dämpa sig lagom till fredag. Vill inte ha allt för stort besvär av den när man ska snittas å också börja blöda där nere igen..
Idag var jag på sista besöket hos BM. På fredag är dagen med stort Det här för oss! Samtidigt som jag längtar dit å hade tänkt ta det lugnt innan dess så har man fått ett annat problem.
Usch har fått en riktigt stor yttre hemorrojd. Fyfarao va ont å jobbigt! Igår trodde ja att jag skulle dö av smärta ju. Aldrig haft förut men jävligt vanligt vid graviditet. Så ja hoppas den kan dämpa sig lagom till fredag. Vill inte ha allt för stort besvär av den när man ska snittas å också börja blöda där nere igen..
Åh spännande <3
Men usch och fy för hemorojder
Stackare
Hoppas den inte orsakar för mycket problem för dig..
Det borde väl snart bli en del nyfödda här i tråden snart
Ett av det värsta jag varit med om ju!
Ja men snart ploppar det väl ut en å annan här på löpande band!
Du har inga känningar?
Nej inget alls faktiskt
Hade lite mensvärksliknande förra veckan men inget alls nu
Ja snart borde det bli många bebisar