BF Januari 2017
För alla oss som har BF i januari 2017!
För alla oss som har BF i januari 2017!
På riktigt? 19 barn?
Vet inte om det är olika beroende på län men sen 2009 då jag gjorde mitt första KUB har det varit så och kan tillägga att det är barn nr 19 jag väntar så har lite erfarenhet även angående kön!Tre tvillingpar...
Konstig fråga kanske men någon mer som får ont när du böjer dig ner för att plocka upp något från golvet? Fick det förut o det kändes rätt obehagligt. Det gjorde ont i livmodern alltså neråt..
Konstig fråga kanske men någon mer som får ont när du böjer dig ner för att plocka upp något från golvet? Fick det förut o det kändes rätt obehagligt. Det gjorde ont i livmodern alltså neråt..
Funderade på om det kunde vara det men hade inte så min förra graviditet så vet inte hur det känns.. Men känt samma när jag reser mig upp snabbt
Tack för ditt svar
Imorse när jag vaknade och låg ner i sängen så syntes det tydligt att det är någonting som växer i min mage (verkar föredra att ligga på min högersida..) :) Väldigt skönt att se då jag knappt har haft några symptom bortsett från trötthet. Är på 13+5 idag.
Hur går det för er? Har det börjat synas för er?
I vilken vecka har ni bokat tid för RUL? Har ju själv ännu inte skrivit in mig på MVC än men börjar fundera på om jag kanske ska ringa och ordna tid för RUL snart (går in i vecka 12 imorgon så 10+6 idag).
Tänkte skriva in mig när semestern är slut :) men det är ju nån vecka kvar än.
Jag är v13+5 oxå men detta är mitt andra barn. Så det har synts i flera veckor.
Men minns m mitt första att det tog til v.19 typ innan man såg.
Imorse när jag vaknade och låg ner i sängen så syntes det tydligt att det är någonting som växer i min mage (verkar föredra att ligga på min högersida..) :) Väldigt skönt att se då jag knappt har haft några symptom bortsett från trötthet. Är på 13+5 idag.
Hur går det för er? Har det börjat synas för er?
Jag har Rul v.20 är v.14 (13+5) nu gjorde kub förra veckan.
I vilken vecka har ni bokat tid för RUL? Har ju själv ännu inte skrivit in mig på MVC än men börjar fundera på om jag kanske ska ringa och ordna tid för RUL snart (går in i vecka 12 imorgon så 10+6 idag).
I vilken vecka har ni bokat tid för RUL? Har ju själv ännu inte skrivit in mig på MVC än men börjar fundera på om jag kanske ska ringa oech ordna tid för RUL snart (går in i vecka 12 imorgon så 10+6 idag).