• Jaquline

Gravida i Västerås?

Hej!

Jag är gravid med mitt första barn, BF i oktober. Jag tänkte höra efter om det finns andra gravida i Västerås som söker lite bekantskap. Glad Jag har flyttat runt och nu hemkommen till Västerås igen så saknar jag lite tjejkompisar. Att ta en fika med eller en promenad och bara prata om allt mellan himmel och jord. Jag är 26 år gammal, bor med min sambo och hund och arbetar på dagtid. Jag är social och tycker om att träna (iallafall innan jag blev gravid, nu är det tungt , vara ute i natur, djur, shopping, inredning och massor annat.

Skriv gärna en rad eller två om du också söker efter bekantskap i Västerås. Att träffas flera och prata och umgås vore ju superkul! Glad

/ Linda
  • Svar på tråden Gravida i Västerås?
  • cameleon

Kul med lite liv i tråden igen :)
    Själv har jag 11 dagar kvar och känner i kroppen att det är något på gång, hoppas hon kommer snart, gärna nu!

Men fan vad tråkigt väder vi har, var är den så kallade sommaren som man hört talas om..?!

• Vanilla ice queen
    cameleon skrev 2016-07-15 21:16:33 följande:

Kul med lite liv i tråden igen :)
    Själv har jag 11 dagar kvar och känner i kroppen att det är något på gång, hoppas hon kommer snart, gärna nu!

Men fan vad tråkigt väder vi har, var är den så kallade sommaren som man hört talas om..?!

Ja att åka och bada och dyl känns ju så himla långt borta. Så tråkigt. Spännande att du har BF snart
  • Vanilla ice queen

Någon här som ska anmäla sig till gravidvattengympan på apalby? MSN behövde vara 10st för att de ska dra igång men är hittills 6st...

• NovaBabycare

Hej.

Kul för er som ska föda så snart! Jag är bara i v 10 så ska hålla mej nån vecka eller två innan jag börjar på nå gravidyoga eller bad. Kan absolut inte hålla mej t v 17 med ultraljud, sett många privata i Stockholm men har nån varit här i Västerås? Jag vill bara göra abdominalt innan v 12...

Joinar gärna FB gruppen x

• Vanilla ice queen
    NovaBabycare skrev 2016-07-18 11:36:40 följande:

Hej.

Kul för er som ska föda så snart! Jag är bara i v 10 så ska hålla mej nån vecka eller två innan jag börjar på nå gravidyoga eller bad. Kan absolut inte hålla mej t v 17 med ultraljud, sett många privata i Stockholm men har nån varit här i Västerås? Jag vill bara göra abdominalt innan v 12...

Joinar gärna FB gruppen x

Ska du inte göra KUB då?
  • palmskan
    Vanilla ice queen skrev 2016-07-15 21:42:28 följande:

Någon här som ska anmäla sig till gravidvattengympan på apalby? MSN behövde vara 10st för att de ska dra igång men är hittills 6st...

Åh! Jag är sugen! Är det bara att anmäla sig eller är det sent?
  • Vanilla ice queen
    palmskan skrev 2016-07-18 12:23:04 följande:
    Åh! Jag är sugen! Är det bara att anmäla sig eller är det sent?
    Du mailar bara personnummer, mobilnummer och mailadress till info@apalby.se
    Sen om vi blir 10st så får vi info att det drar igång.
  • palmskan
    Vanilla ice queen skrev 2016-07-18 14:59:41 följande:

Du mailar bara personnummer, mobilnummer och mailadress till info@apalby.se

Sen om vi blir 10st så får vi info att det drar igång.

Okej!
  • Jaquline

Nu finns det en FB-grupp! Mamis BF2016 heter den.. Ni som har fb, in och bli medlemmar! (Jag tror det ska gå, hojta annars). Så kan vi planera in en träff snart! Ni som inte har Fb får koll på det här såklart. 

• NovaBabycare

Är FB gruppen stängd eller hemlig? Min graviditet är inte officiell än så jag kan nog inte gå med utan att det syns damn it !!

Svar på tråden Gravida i Västerås?