• Jaquline

Gravida i Västerås?

Hej!

Jag är gravid med mitt första barn, BF i oktober. Jag tänkte höra efter om det finns andra gravida i Västerås som söker lite bekantskap. Glad Jag har flyttat runt och nu hemkommen till Västerås igen så saknar jag lite tjejkompisar. Att ta en fika med eller en promenad och bara prata om allt mellan himmel och jord. Jag är 26 år gammal, bor med min sambo och hund och arbetar på dagtid. Jag är social och tycker om att träna (iallafall innan jag blev gravid, nu är det tungt , vara ute i natur, djur, shopping, inredning och massor annat.

Skriv gärna en rad eller två om du också söker efter bekantskap i Västerås. Att träffas flera och prata och umgås vore ju superkul! Glad

/ Linda
  • Svar på tråden Gravida i Västerås?
  • mamatribe
    Jaquline skrev 2016-06-01 12:08:27 följande:
    Jag gick tidigare på Hemdals och har nu bytt till Citypraktiken, men har inte haft mitt första besök ännu Glad

Jag skapar en FB-sida så kan vi lägga upp en fika-tid där och se hur många som kan. Skriver självklart ut tid och plats här också! Glad
    Jag hade också hemdal innan, som jag tyvärr vantrivdes med. Jag förvånas ibland över människor man möter inom vården, vissa borde inte få arbeta med patientkontakt.

Vi ska skriva förlossningsbrev nästa vecka och jag skulle vilja lägga till en notis om en bm som jag kom att träffa för ett eventuellt KS runt vecka 20, att jag inte vill att hon ska medverka ifall hon arbetar då ... Men jag känner mig så dum på något sätt, för hon är väl hur kompetent som helst säkert. Men vi fick ett sådant tråkigt bemötande och jag känner mig lite obekväm med tanken att behöva interagera med henne just under den bästa dagen i mitt och sambons liv typ.
  • Vanilla ice queen
    mamatribe skrev 2016-06-01 14:27:51 följande:
    Jag hade också hemdal innan, som jag tyvärr vantrivdes med. Jag förvånas ibland över människor man möter inom vården, vissa borde inte få arbeta med patientkontakt.

Vi ska skriva förlossningsbrev nästa vecka och jag skulle vilja lägga till en notis om en bm som jag kom att träffa för ett eventuellt KS runt vecka 20, att jag inte vill att hon ska medverka ifall hon arbetar då ... Men jag känner mig så dum på något sätt, för hon är väl hur kompetent som helst säkert. Men vi fick ett sådant tråkigt bemötande och jag känner mig lite obekväm med tanken att behöva interagera med henne just under den bästa dagen i mitt och sambons liv typ.
    Klart du kan skriva med det i brevet, sen om det är möjligt att genomföra vet jag ej men oddsen att det endast och bara skulle vara hon tillgänglig låter inte så stora. Man klickar inte med alla människor, så är det ju bara.
  • Vanilla ice queen
    Jaquline skrev 2016-06-01 12:08:27 följande:
    Jag gick tidigare på Hemdals och har nu bytt till Citypraktiken, men har inte haft mitt första besök ännu Glad

Jag skapar en FB-sida så kan vi lägga upp en fika-tid där och se hur många som kan. Skriver självklart ut tid och plats här också! Glad
    Åh vad bra! Meddela när FB sidan är klar. Kommer den vara hemlig?
  • palmskan

Tänkte försöka skapa en fb-grupp nu, om det är lugnt? Eller har någon gjort det redan?

Behöver isf hur som helst minst en till persons mailadress, annars går det ej att skapa en hemlig grupp! 

• NovaBabycare

Hej! Precis flyttat hem till Västerås igen. 6+4 med första barnet! Ses gärna på kaffe, och fanns det en FB grupp än?

Hur mår alla?

• palmskan
    NovaBabycare skrev 2016-07-04 19:48:43 följande:

Hej! Precis flyttat hem till Västerås igen. 6+4 med första barnet! Ses gärna på kaffe, och fanns det en FB grupp än?

Hur mår alla?

Jag mår fint tack! Klev precis in i vecka 20, och ses också gärna på en kaffe! Vet ingenting om huruvida någon facebookgrupp skapats än, har inte hört något i tråden på ett tag! :)

Hur mår du?
  • Jaquline

Hej Alla! 

Jag är tillbaka efter en lång och skön semester där jag hållit mig ifrån datorer Ber om ursäkt för det dröjt men nu så håller jag på med FB-grupp. Jag behöver en till mailadress, Palmskan vill du ge mig din? 

Hur har ni det? 

Jag går in i vecka 28 på måndag och magen växer och växer  

• Vanilla ice queen
    Jaquline skrev 2016-07-15 19:21:43 följande:

Hej Alla! 

Jag är tillbaka efter en lång och skön semester där jag hållit mig ifrån datorer Ber om ursäkt för det dröjt men nu så håller jag på med FB-grupp. Jag behöver en till mailadress, Palmskan vill du ge mig din? 

Hur har ni det? 

Ja vad roligt! Du kan ta min mail annars. michellenelle@hotmail.com
  • Vanilla ice queen
    Jaquline skrev 2016-07-15 19:21:43 följande:

Hej Alla! 

Hur har ni det? 

Härligt med semester Jag har blivit sjukskriven för foglossning så får vara hemma till september.
    Ja jisses vad magen växer. Här är det vecka 25idag.
Svar på tråden Gravida i Västerås?