BF Februari 2017
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Vi som har plussat och vill följas åt till BF i Februari 2017..
Nej vare sig föräldrakurs eller rundvandring för min del. Har gått på vattengympa för gravida och där avsluta man varje pass med att prata om olika stadier i förlossningen och avslappningsövningar.
Min bebis har redan fixerat sig, känns skönt då jag vill föda vaginalt. Hoppas jag får det också så det inte blir några andra komplikationer.
Har ni funderat på namn till er bebis?
Ingen koll på namn alls. Tar tacksamt emot tips på tjejnamn av alla :) Gärna fyra bokstäver.
Vera, Tyra, Sara, Lina/Line, Lara, Fina, Maja, Anna, Tina, Else/Elsa, Irma, Lyra, Kina, Göta, Asta,
Ja tydligen. Bebis har legat med huvudet nere i 4 veckor nu. Bm sa att den fixerat sig, jag fick själv känna huvudet. Hon sa att den här kommer inte vända på sig.
Åh tack! Tyvärr inget jag fastnade för o det är det som är så svårt. Har googlat som en galning o gått igenom namnsidor i flera länder. De namn vi båda gillar hittills är Lova och Lisa. Men vi är verkligen inte säkra på nåt. Vi bestämmer oss nog när hon kommit ut men det är så bra med förslag så man har lite mer att välja på. ;)
Hur mår ni som har bf i slutet av feb? Själv börjar jag tycka att det känns tungt och bökigt. Ont i ryggen och flåsig som bara den. Längtar som en galning till en julskinkmacka ;)
Hur mår ni som har bf i slutet av feb? Själv börjar jag tycka att det känns tungt och bökigt. Ont i ryggen och flåsig som bara den. Längtar som en galning till en julskinkmacka ;)
Lova gillar jag Nova, Tova och Neva är lite samma stil,