Kynisen skrev 2016-07-08 19:57:14 följande:
Ja tyvärr gör ju obehagliga saker det, föda hemma wow av modiga ni är!!! Det törs jag inte men kan tänja mig att det är grymt häftigt!! Jag tänker nog ialf byta sjukhus känner jag starkt. Fick inte det för exet, han ansåg att det minsann dög, han va ju född där. Suck!!!
Åååå den boken ska jag oxå skaffa dels för min och sambons skull men mest för barnen, dom vet ju liksom hur ett barn blir till och då kan den boken va riktigt cool att titta i. Nu är snart denna dag över och en dag närmare bim ;) hihi
Hur brukar du må sen efter plus? Mår du mycket illa och så i början? Det har jag gjort från v.6
Men shit vilket sätt att resonera av ditt ex...
Kolla absolut upp andra alternativ för kommande graviditet och förlossning! Så länge det gör att det känns bättre och tryggare. 
Snart 5 åringen älskar verkligen den boken, haha. Tycker det är jättekul att titta i den! Så tycker absolut att du ska skaffa den. Det exemplaret jag har är från biblioteket men funderar på att faktiskt köpa den också då den var så bra. 
November83 skrev 2016-07-08 20:49:30 följande:
Äl!!!! Trodde det skulle utebliefter mf men nog fan kom det igång trots 4 dagar senareän normalt :)
Sex igår och hade tänkt förföra sambonidag men han var för trött så får hoppas det räcker med igår och imorgon!
Men åh så spännande! Ha så roligt ikväll då.
Vad skönt att ägglossningen kom igång så snart för dig också.