• Svar på tråden Bim Juli 2016
  • Monsan
    copycat skrev 2016-07-09 09:11:10 följande:

Äntligen börjar det bli ordning på torpet här! Guuuud LYCKA!

Grattis... :)
  • Milli_1

Grattis!
  • Lillesmultronet

Grattis så underbart!!
  • copycat
    corran skrev 2016-07-09 09:17:55 följande:
    Grattis :D :D <3 <3
    Åh tack! Känns helt fantastiskt. Idag var jag HELT säker på att det skulle stå "inte gravid" igen, trots att jag precis innan plussat med Apotekets egna test (ville försäkra mig om att det inte var fel på stickorna). Går inte kite förbannad på toa för att jag vet att det är negativt och så BAMM, rakt i nyllet på mig. Haha, de där bokstäverna betyder så mycket för mig:) är uppe med dottern, sambon har sovmorgon, har smygit in och lagt det på hans nattduksbord. Sitter spänd och väntar på ett glädjetjut där inifrån:D
  • copycat
    Lillesmultronet skrev 2016-07-09 09:26:26 följande:
    Grattis så underbart!!
    Tack <3 :)
  • corran
    copycat skrev 2016-07-09 09:27:11 följande:

Åh tack! Känns helt fantastiskt. Idag var jag HELT säker på att det skulle stå "inte gravid" igen, trots att jag precis innan plussat med Apotekets egna test (ville försäkra mig om att det inte var fel på stickorna). Går inte kite förbannad på toa för att jag vet att det är negativt och så BAMM, rakt i nyllet på mig. Haha, de där bokstäverna betyder så mycket för mig:) är uppe med dottern, sambon har sovmorgon, har smygit in och lagt det på hans nattduksbord. Sitter spänd och väntar på ett glädjetjut där inifrån:D

Åh <3 Berätta om han resktion sen :D
  • Lillesmultronet
    copycat skrev 2016-07-09 09:27:11 följande:

Åh så kul! Funderar mycket på hur (när det blir dax) hur jag ska överraska honom som mest med ett fint plus:)

Hade varit extra kul om det visade sig bli denna månaden för då blir de kring hans födelsedag nästa år då kan jag göra en tidig födelsedagspresent:D

Någon som har en kul idé annars på hur ni tänker berätta?
  • Sobika

Åh vad härligt! Grattis!! :D

Svar på tråden Bim Juli 2016