• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Tussilago6
    bebisdags skrev 2016-09-11 17:34:50 följande:

Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D

Stort grattis, underbart!!
  • mamma4ever

Åh herregud kan knappt fatta.. Tog ett test nu och tänkte ja vi får väl se är ju kväll samt BIM-3 .. Och fick se detta efter bara en halv min :D

Grattis underbart
  • bebisdags
    mamma4ever skrev 2016-09-11 17:39:49 följande:
    Grattis underbart
    Tack! Nu håller jag tummarna att det inte blir som sist och att den vill stanna kvar:D
  • Lady K

Jättestort grattis!!
  • bebisdags
    Lady K skrev 2016-09-11 17:59:33 följande:
    Jättestort grattis!!
    Tack så jätte mycket!:D
  • Väntar på magen

Grattis :)
  • Crazy catlady

Jag är på äl+6 idag .. Har haft mild molvärk i magen i några dagar nu.. och när jag ska på toa och kissa men framförallt bajsa så gör det ont i nedre delen av magen.. precis som vid ägglossning.. det är lixom svårt att ta i ordentligt... kan tilllägga att när jag skött magen så har det kommit mycket vita halvtjocka flytningar på pappret..

Kan det vara ett graviditetstecken??

• Jasmin3

Grattis!! :D Vill ocksåååå!
Svar på tråden Bim september