• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Anonym (Orolig)
    BonnyBoo skrev 2016-09-13 15:36:14 följande:

Nu var det min tur! Wooohooo!

Inte ett enda symptom har jag haft! Svettas iförsig som bara den, men det brukar jag göra innan mens också.

Fick ett staaarkt plus igår på bim+1

Vi har försökt i 11 månader! Så jag hade liksom ställt in mig på att kanske behöva söka hjälp och starta en utredning.

Jag har suttit här inne månad efter månad och sett alla andra få plus! Och nu var det äntligen min och sambons tur! Så overkligt ?

Stort grattis, det inger hopp härligt att läsa ????
  • Lady K
    BonnyBoo skrev 2016-09-13 15:36:14 följande:

Nu var det min tur! Wooohooo!

Inte ett enda symptom har jag haft! Svettas iförsig som bara den, men det brukar jag göra innan mens också.

Fick ett staaarkt plus igår på bim+1

Vi har försökt i 11 månader! Så jag hade liksom ställt in mig på att kanske behöva söka hjälp och starta en utredning.

Jag har suttit här inne månad efter månad och sett alla andra få plus! Och nu var det äntligen min och sambons tur! Så overkligt ?

Åh, stort grattis!! Då var det verkligen er tur nu!
  • FrökenE1985
    livias skrev 2016-09-13 20:16:25 följande:

Låter som massa bra tecken! Hoppas på plus! Jag tänkte försöka hålla mig till lördag och testa, en dag innan. Men så svårt ju haha. Har fyra test hemma också så ligger ju där och ropar på mig! Illamåendet har inte avtagit på hela dagen och först nu ikväll som jag fick aptit och kunde äta.. Molvärk en har dragit sig till vänster sida.

Haha... jag har fyra test hemma från billiga-tester samt ett cb digital som hag tänkt bekräfta med när jag väl får plus på sticka. Hoppas jag får använda det denna månad. =)
  • FrökenE1985

Just det... idag har jag också haft galen huvudvärk, sovit på dagen. Och mitt luktsinne är sjukt känsligt. Avsmak för alkohol och dess lukt. Åh jag har väl egentligen aldrig varit den som spottar i glaset om man säger så. Har dock valt att avstå alkoholen nästan helt ändå den senaste tiden då jag vill bli gravid.

• livias
    FrökenE1985 skrev 2016-09-13 21:30:12 följande:

Just det... idag har jag också haft galen huvudvärk, sovit på dagen. Och mitt luktsinne är sjukt känsligt. Avsmak för alkohol och dess lukt. Åh jag har väl egentligen aldrig varit den som spottar i glaset om man säger så. Har dock valt att avstå alkoholen nästan helt ändå den senaste tiden då jag vill bli gravid.

Luktsinnet har alltid varit ett tecken för mig innan:)
  • FrökenE1985
    livias skrev 2016-09-13 21:48:31 följande:

Luktsinnet har alltid varit ett tecken för mig innan:)

Då hoppas jag att det är så för mig också.

Emotionell som tusan är jag med. Jag gråter sällan, men har gjort det två kvällar i rad när jag såg de två sista avsnitten av Prison Break. Karln tycker jag är astöntig. Haha
  • mamma4ever
    FrökenE1985 skrev 2016-09-13 21:58:14 följande:

Emotionell som tusan är jag med. Jag gråter sällan, men har gjort det två kvällar i rad när jag såg de två sista avsnitten av Prison Break. Karln tycker jag är astöntig. Haha
    Hur nära bim är du?
  • stellanocte

Grattis till alla som har plussat. Så roligt att se!

För oss går det dock sådär. Min fertila period är över men jag har inte haft några symptom för ägglossning denna månad. Har inte heller fått positivt resultat på ÄL-testen. Ska fortsätta testa ytterligare någon dag men det känns lite tungt just nu. 

• livias
    FrökenE1985 skrev 2016-09-13 21:58:14 följande:

Haha! Jag har inte kunnat sova alls inatt, även fått gå upp och kissa 3 gånger. Illamåendet håller i sig.. Världens pms eller något annat...! Vi får se :)
Svar på tråden Bim september