• småvildingar

Bim september

Nu är det dags att ge sig in i bebismakariet! Spännande och lite jobbigt. Det där plusset kan ju ta sin tid på sig..

Hoppas på att det sätter sig nu i mitten på aug så bim torde bli i början på sept.

Någon mer som är igång? Alltid roligt att ha någon/flera att kunna prata med!

• Svar på tråden Bim september
  • Tussilago6

Tog ett cb-digital nu och fick positivt 1-2 veckor, bim -1 idag. Känns såååå bra efter det nästintill obefintliga plusset imorse!!

• livias
    Tussilago6 skrev 2016-09-14 09:19:28 följande:

Tog ett cb-digital nu och fick positivt 1-2 veckor, bim -1 idag. Känns såååå bra efter det nästintill obefintliga plusset imorse!!

Underbart! Grattis!!
  • Tesse88

Grattis alla som plussat ! Håller hoppet uppe i väntan på BIM..."bara" 11 dagar kvar ????

• bebisdags
    Kolan91 skrev 2016-09-14 08:59:11 följande:

Hej tjejer!

Cd 4 här. Ni som blivit gravida/misstänker att ni är. Var något annorlunda så tidigt?? (En som hoppats länge)

Förra gången jag blev gravid slutade i ma märkte jag bröstförändringar så här tidigt men inte nu :( men hoppas ändå!

Hej!
    Sist jag plussade kände jag massor, tyvärr slutade det i MF.
    Denna gång har jag knappt känt något innan jag plussade, det var en sak(samma dag som jag plussade) när jag stod på jobbet kändes det som jag skulle svimma en stund sen gick de över. Så man behöver inte känna massa för att plussa, håller mina tummar för dig!:)
  • Anonym (en trea?)

Hej allesammans!

Jag har gått över bim med över 10 dagar.

Haft bruna flytningar i några dagar. Kanske är det en konstig mens helt enkelt.

Började med äl stickor idag för att få reda på när äl sker. Enligt min kalender om 2 dagar. Men har väldig mensvärk idag. Sjukdomskänsla och ont i hela kroppen.

Och fick detta på älsticka imorse.

Brukar det se ut så före äl? Eller är det blankt tills man verkligen har älstegring?

Är ny på ältester. Upplys mig gärna! Haha

• Anonym (en trea?)

Verkar inte kunna få med bilden...

• Ella89
    Kolan91 skrev 2016-09-14 08:59:11 följande:

Hej tjejer!

Cd 4 här. Ni som blivit gravida/misstänker att ni är. Var något annorlunda så tidigt?? (En som hoppats länge)

Förra gången jag blev gravid slutade i ma märkte jag bröstförändringar så här tidigt men inte nu :( men hoppas ändå!

Mina symptom har varit/är:

* känt mig lite yr

* kliat/stuckit till i bröstvårtorna

* haft gas i magen och rapat mycket

* ont i svanken (brukar ej ha det innan mens)

* extra bra luktsinne (sambon har ej känt dofterna)

* mått illa de två senaste dagarna nu innan plusset kom.

Lycka till här inne nu! Plusset kommmer!
  • Loncelot

Då var äl över håller tummarna hårt nu, försöksmånad 9...skönt man börjat jobba så man har lite annat o tänka på :)

• Ritva

Känner mig lite modfälld :( inget tecken på att vi har lyckats denna gången. Flytningar jag hade försvann lika fort som jag noterade dem.

Förra graviditen kände jag av tidigt så är ingen trösta att BIM inte är förrens den 20.

Någon av er som har plusat som inte har anat något innan ni fick pluset?

• LillaPyret
    Ritva skrev 2016-09-14 11:10:42 följande:

Känner mig lite modfälld :( inget tecken på att vi har lyckats denna gången. Flytningar jag hade försvann lika fort som jag noterade dem.

Förra graviditen kände jag av tidigt så är ingen trösta att BIM inte är förrens den 20.

Någon av er som har plusat som inte har anat något innan ni fick pluset?

Jag! Hade inga symptom alls denna gången och hade dessutom en dunderförkylning. Vart helt paff när jag med ett Predictor Early test fick plus på BIM-3. Har fortfarande inga större symptom mer än att min hunger är snabbare tillbaka. Inte mätt lika länge
Svar på tråden Bim september