BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Vilken vecka är du i? :) vi kan göra kub men tyckte vi fick tid jäättteesent. I vecka 14 den 1 november. Vet inte hur jag ska orka vänta nu när man börjat oroa sig för missfall igen.
Fick nämligen MA förra grav. (juni) och nu när grav symptomen börjar försvinna mer o mer blir man lite nojig.
Jag är i vecka 10+2 . Jag har haft två MA , det senaste i maj i år så vi är livrädda här hemma .
Jag kommer att vara i vecka 13+ 1 när vi gör kub. Vi bor i Östergötland och där kan man göra mellan v11-14 . Ja det kanske är så överallt men jag vill nog hellre göra det lite senare än vecka 11 då de säkert ser bättre. Är det första barnet för er ?
Okej då gör vi ju inte så sent ändå :) det har du rätt, bättre att vänta lite då. Fy stackare! Lider med er. Det är så hemskt att gå igenom det så förstår att ni är rädda! Har ni fler barn imellan eller fick du två MA på rad?
Ja det är vårt första barn:)
Fått bruna flytningar och har molvärk i magen ????
Vad roligt med första barnet !
Jag har en son sedan tidigare som blir 11 i februari . För min sambo blir det första barnet . Jag fick två MA på raken och vi väntade faktiskt på en remiss till gyn för en utredning nu efter sommaren men så blev jag gravid innan det . Är du med i nån hemlig grupp på fb ?