BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Smidigt och lätt att boka på webben. Jag ska på privat vul imorgonbitti. är då i v 9+ 0. Supernervös över att det inte ska se bra ut i och med bristen på symtom /:/: Timmarnabra kryper fram idag.
Jag är också i vecka 11 och nästan alla symptom är borta , jag blir skitnojig såklart fast jag har förbannat illamåendet och kräkningarna ett par veckor nu haha. Jag behöver inte heller kissa på natten , trodde det bara skulle bli värre med det ju längre gången man är ?
Ömma bröst, trött, illamående, frusen, känslig för lukter och sååååå täppt i näsan! Vet inte hur jag ska orka med 9 månader med konstant täppthet i näsan..
Jag ska på privat vul imorgonbitti. är då i v 9+ 0. Supernervös över att det inte ska se bra ut i och med bristen på symtom /:/: Timmarnabra kryper fram idag.
Jag trodde samma. Klart att man blir lite nojig. Har du träffat någon Bm? Jag har tid den 12e och jag kan nog inte riktigt tro på det förrän jag har varit där hehe
Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.
Ja när ska man kunna slappna av och njuta /: . Jag har gjort ett vul vecka 6 där vi såg hjärtat slå . Ska du göra kub ? Vi har tid för det den 26 oktober och dagarna går ju såå långsamt.
SKA göra kub ska det va ????
Haha utan massa frågetecken såklart!! :p