• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • bak14
    PuLoha skrev 2016-10-06 11:52:28 följande:
    Vasamamman i Stockholm Glad Smidigt och lätt att boka på webben. 
    Tack för tipset ska kolla det nu ????
  • jooo

Jag ska på privat vul imorgonbitti. är då i v 9+ 0. Supernervös över att det inte ska se bra ut i och med bristen på symtom /:/: Timmarnabra kryper fram idag.

• Nelah
    Snäckan26 skrev 2016-10-06 11:11:38 följande:

Jag är också i vecka 11 och nästan alla symptom är borta , jag blir skitnojig såklart fast jag har förbannat illamåendet och kräkningarna ett par veckor nu haha. Jag behöver inte heller kissa på natten , trodde det bara skulle bli värre med det ju längre gången man är ?

Jag trodde samma. Klart att man blir lite nojig. Har du träffat någon Bm? Jag har tid den 12e och jag kan nog inte riktigt tro på det förrän jag har varit där hehe
    Jag vill och jag kan...
  • Melam

Ömma bröst, trött, illamående, frusen, känslig för lukter och sååååå täppt i näsan! Vet inte hur jag ska orka med 9 månader med konstant täppthet i näsan..

• GreenSpirit
    jooo skrev 2016-10-06 12:52:20 följande:

Jag ska på privat vul imorgonbitti. är då i v 9+ 0. Supernervös över att det inte ska se bra ut i och med bristen på symtom /:/: Timmarnabra kryper fram idag.

Jag skall också på VUl i morgon klockan 11:00. Galet nervös så jag mår illa.

Var på VUL för två veckor sedan och då såg de vara en fostersäck men inget mer så jag vill vara få det överstökat.

Min kille är inte det minsta nervös vare sig för det ena eller andra, både på gott och ont kanske.:/
  • Snäckan26
    Nelah skrev 2016-10-06 13:12:10 följande:

Jag trodde samma. Klart att man blir lite nojig. Har du träffat någon Bm? Jag har tid den 12e och jag kan nog inte riktigt tro på det förrän jag har varit där hehe

Ja när ska man kunna slappna av och njuta /: . Jag har gjort ett vul vecka 6 där vi såg hjärtat slå . Ska du göra kub ? Vi har tid för det den 26 oktober och dagarna går ju såå långsamt.
  • Lundis
    Nelah skrev 2016-10-06 10:13:33 följande:

Jag har inte jätte mkt symtom, de flesta har o stort sett försvunnit :/ lite små ömma bröst o mensvärk. Illamåendet är slut och jag har inte gått upp på natten för att kissa under de senaste 4 dagarna. v11 idag.

Jag känner ungefär som dig. Kissade konstant flera gånger under natten, kunde knappt sova för att jag var tvungen att gå på toa hela tiden. Illamåendet verkar också släppa. Lite illamående till och från men knappt något.

Mina symptom är egentligen också nu bara ömma bröst samt lite lätt "mensvärk" som kommer och går.

Jag är i vecka 10 (9+5)
  • Lundis
    Snäckan26 skrev 2016-10-06 14:39:00 följande:

Ja när ska man kunna slappna av och njuta /: . Jag har gjort ett vul vecka 6 där vi såg hjärtat slå . Ska du göra kub ? Vi har tid för det den 26 oktober och dagarna går ju såå långsamt.

Vilken vecka är du i? :) vi kan göra kub men tyckte vi fick tid jäättteesent. I vecka 14 den 1 november. Vet inte hur jag ska orka vänta nu när man börjat oroa sig för missfall igen.

Fick nämligen MA förra grav. (juni) och nu när grav symptomen börjar försvinna mer o mer blir man lite nojig.