BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hittade på 1177 att KUB kan göras i v 11 - v 14. Så det är ganska stora marginaler på veckor :) men alla verks rju jämt säga helt olika saker. Litar inte på någon inom vården hehe.
Som sagt verkar olika. Tycker de är så märkligt att de kan ge så olika besked hela tiden /: I Östergötland blir alla erbjudna Kub i ca v 13. Men inget VUL innan dess. Jag gjorde ett privat bara för att stilla min oro och få se ett pickande hjärta hihi. Men mvc sa bestämt nej till de om man inte har störtblödningar oh uppenbar risk för missfall.
Ibland känns det som att det spelar roll vem man pratar med fast de jobbar på samma ställe :)
Det låg på 187 och några dagar senare på 1800 ca.
Haft ett starkt illamående och vart väldigt trött, fram tills igår.. Trötthet känner jag fortfarande men illamående är som bortblåst.. Jätte orolig att det är ett till MA/MF som spökar.. :(
Haft ett starkt illamående och vart väldigt trött, fram tills igår.. Trötthet känner jag fortfarande men illamående är som bortblåst.. Jätte orolig att det är ett till MA/MF som spökar.. :(
Åh att läsa detta ger mig hopp!! Jag var i vecka 6 för en vecka sedan och var på vul som inte visade något alls, och hade bara 190 i hcg. Ska dit igen på fredag och hoppas på både embryo, hjärtslag och högre hcg.
Oklart om det blir en maj-bebis eller juni för mig isf, men enligt första beräkningarna skulle det vara slutet av maj
Vecka 9 och väldigt svullen. Snäva tröjor på jobbet skulle leda till frågor... ;)