BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Ja det är lite trist. Hade jag fått chansen hade jag gjort det. Det ska bara sparas pengar här :/ tidigare i somras sa mer än hälften av barnmorskorna upp sig men en stor del har kommit tillbaka igen - tur det.
Jag har väldigt mkt molvärk, mkt bak i ryggen och spänningar fram. Förutom konstant huvudvärk mår jag bra :) hur mår du förutom illamåendet?
Med 2an började foglossningen ordentligt i v12 men än känner jag inget och jag håller mig lycklig så länge det varar.
Då har man klarat ännu en festlig afterwork. Det blev alkoholfri öl i glas... Tror ingen misstänker något nu ;)
Då har man klarat ännu en festlig afterwork. Det blev alkoholfri öl i glas... Tror ingen misstänker något nu ;)
Jag börjar bli så trött på detta illamående!!!
Hade två bra dagar denna veckan o började hoppas på att det skulle lätta, men icke! Igår var det tillbaka med full styrka.
Får väl trösta mig med att så länge symptomen är där är chansen stor att bäbis har det bra.
Vecka 10+0 imorgon :)
Det kanske är vanligt runt v10 att symtomen minskar eller ändras. Jag har 2 barn sedan innan men kommer inte ihåg hehe,har inte mått illa med de andra så det var nytt för denna gång.
Fyyy alltså illamåandet tar kål på mig. Bra tips som lindrar illamåendet? Sitter just nu på jobbet och äter salta pinnar
Hej allihopa! Vad många ni är! :) jag är helt ny på detta. Plussade denna veckan och är i vecka 7. Det var inte planerat just nu med väldigt välkommet! Om allt går som det ska kommer en bebis i maj. Jag är sjukt nojjig och försöker jobba med mig själv. Har längtat så länge efter barn och hoppas att allt ska gå bra. Tycker det svåraste just nu är att klara av att vänta till vecka 12. Är sjukt trött och har ont i brösten, ljumsken och ryggen på ena sidan.
Har bara mått lite illa men då har det hjälpt med en liten bit färsk ingefära på tungan. Kanske kan vara ett tips för andra som mår illa?
Jag går gärna med i hemliga fb gruppen! Ska pma den som anges :) ha en fin lördag allihop!!
Åh, nej har jag helt missat vem man ska PM för att komma med i fb gruppen ????????
Finns det 0% på alkoholfritt? Har letat och letat men hittar inte...:(
Jaaa jag har hört samma om öl på 0,5... Tydligen är det ju typ 0,3 i fil.. Så är det en extremt liten mängd så räknas det som alkoholfritt... Oavsett så dricker man ju sjävklart inga mängder utan sippar så att folk slipper undra ;) är chef på mitt jobb och det blir sånt himla snack om min ledighet, vem som ska ta över medan jag är borta etc.. Det vill jag undvika innan jag vet att det garanterat blir ett barn och ledighet i vår:)