BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
[quote=77035560][quote-nick]Pedagog200701 skrev 2016-10-09 10:24:31 följande:[/quote-nick]Hoppar med här!
Jag är i vecka 9. Började graviditeten med otrolig mensvärkssmärta nattetid och var på VUL i vecka 5-6. Då såg man bara en tom hinnsäck och då mitt HCG låg lågt fick jag höra att jag skulle åka hem och vänta ut ett missfall. Efter nytt HCG fick jag höra att det var normalt och i onsdags fick vi se ett litet liv med pickande hjärta.
Nu BÖRJAR det hela kännas mer verkligt men en verklighet fylld med magi!
Jag har mått lite illa några veckor och äter som en häst ;)
Magen är minst sagt svullen och brösten ömmar.
Menssmärtab har tack och lov ebbat ut och nu hoppas jag att detta ska gå vägen!
Hur mår ni alla? Spännande att följas åt!
Jag vill gärna gå med i FB-gruppen!
Vem kan lägga till mig? Mailar i så fall denne mina uppgifter ;)
[/
Vad roligt att höra en sån solskenshistoria! Hur lågt var ditt hcg där när du gjorde ditt första VUL?
Du kan maila till bf2017gbg@outlook.com för hemlig grupp på Fb. ![]()
[quote=77035560][quote-nick]Pedagog200701 skrev 2016-10-09 10:24:31 följande:[/quote-nick]Hoppar med här!
Jag är i vecka 9. Började graviditeten med otrolig mensvärkssmärta nattetid och var på VUL i vecka 5-6. Då såg man bara en tom hinnsäck och då mitt HCG låg lågt fick jag höra att jag skulle åka hem och vänta ut ett missfall. Efter nytt HCG fick jag höra att det var normalt och i onsdags fick vi se ett litet liv med pickande hjärta.
Nu BÖRJAR det hela kännas mer verkligt men en verklighet fylld med magi!
Jag har mått lite illa några veckor och äter som en häst ;)
Magen är minst sagt svullen och brösten ömmar.
Menssmärtab har tack och lov ebbat ut och nu hoppas jag att detta ska gå vägen!
Hur mår ni alla? Spännande att följas åt!
Jag vill gärna gå med i FB-gruppen!
Vem kan lägga till mig? Mailar i så fall denne mina uppgifter ;)
[/
Vad roligt att höra en sån solskenshistoria! Hur lågt var ditt hcg där när du gjorde ditt första VUL?
Jag gjorde ju ul i onsdags och blev flyttad från 8+6 enligt senaste mens till 7+1, alltså 11 dagar framåt. Men hjärtat slog och allt såg fint ut så förmodligen har ägglossningen varit sen och ägget har tagit god tid på sig att fästa. Jag plussade dessutom inte förrän på cykeldag 37 och då ytterst svagt så då stämmer det säkert.
Har mått skit hela helgen, trött och illamående.. Imorgon är det dags för jobb igen och spydde precis upp middagen :(
Får väl se det positivt att man har graviditetstecken iaf ????
Ska inte va massa frågetecken, förstår inte varför d blir så.
Hur många veckor var ditt foster på ultraljudet? Veckorna man får ut på ultraljudet måste väl vara räknat på när själva befruktningen skedde? För annars räknar man väl från sista mensen? Du kanske hade en senare ägglossning?