BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Jag är i v 8, första graviditeten. Går gärna med i fb gruppen. Kan någon pma mig?
Jag vill också gärna gå med i fb gruppen:)
Fattar inte hur man gör här då skulle någon vilja skicka pm till mig med gruppens namn ?:)
Jag vill också gärna gå med i fb gruppen:)
Fattar inte hur man gör här då skulle någon vilja skicka pm till mig med gruppens namn ?:)
Hej! Jag är i v 8, första graviditeten. Går gärna med i fb gruppen. Kan någon pma mig?
Är du gruppen hemlig så ingen ser den?
För då kan även jag tänka mig att gå med :)
Jag är gärna med i FB gruppen också :)
Ja alla säger olika, personligen tror inte två st 0,5 har någon påverkan... Jag tycker det är intressant med dessa rekommendationer.. I Frankrike får man inte äta skaldjur när man är gravid, det får man här. I USA avstår man helt från kaffe, här får man dricka tre koppar om dagen.. Detta kan ju vara rykten då jag ej dubbelkollat faktan men... Sen så ändras ju rekommendationerna i Sverige också.. När jag och min bror föddes fanns det rökrum på BB där alla mammor satt med sina små bäbisar... Haha helt sjukt iofs :)