• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Therese83

Hej! Jag är i v 8, första graviditeten. Går gärna med i fb gruppen. Kan någon pma mig?

• Lundis

Jag vill också gärna gå med i fb gruppen:)

Fattar inte hur man gör här då skulle någon vilja skicka pm till mig med gruppens namn ?:)

• Bustrollen
    Lundis skrev 2016-10-08 14:28:16 följande:

Jag vill också gärna gå med i fb gruppen:)

Fattar inte hur man gör här då skulle någon vilja skicka pm till mig med gruppens namn ?:)

Skickade till dig.
  • Bustrollen
    Therese83 skrev 2016-10-08 14:11:03 följande:

Hej! Jag är i v 8, första graviditeten. Går gärna med i fb gruppen. Kan någon pma mig?

Lyckas inte skicka till dig, testa och skicka du.
  • Nelah

Är du gruppen hemlig så ingen ser den?

För då kan även jag tänka mig att gå med :)

Jag vill och jag kan...
  • Fjäderängel
    Snäckan26 skrev 2016-10-08 10:03:40 följande:
    Jag köper de som är 0.5 % alkohol och det är ingen fara alls enligt Bm och systembolaget haha. De flesta ligger ju på 0.5 men det är alkoholfritt. Tror det har med jäsningen att göra .
    Det är olika bm då.. för alkohol e ju alkohol, min MB sa att om jag ska dricka liknande "alkohol" så ska det vara 0,0% :)
  • Emeeliiie8
    Bustrollen skrev 2016-10-08 14:41:16 följande:
    Lyckas inte skicka till dig, testa och skicka du.
    Jag kan ej klicka mig in å skicka till dog ????
  • Teresiat

Ja alla säger olika, personligen tror inte två st 0,5 har någon påverkan... Jag tycker det är intressant med dessa rekommendationer.. I Frankrike får man inte äta skaldjur när man är gravid, det får man här. I USA avstår man helt från kaffe, här får man dricka tre koppar om dagen.. Detta kan ju vara rykten då jag ej dubbelkollat faktan men... Sen så ändras ju rekommendationerna i Sverige också.. När jag och min bror föddes fanns det rökrum på BB där alla mammor satt med sina små bäbisar... Haha helt sjukt iofs :)