BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Åh satt i bilen tidigare imorse och kör och längst ner i magen känns det som om det fladdrar till typ som en fisk som sprattlar på ett bord. Var bara i ett par sekunder sen kände jag inget mer och har inte känt något mer heller. Tänk om det var plutt, så mysigt :)
Är det vanligt att man kan känna en gång och sen att det dröjer till nästa gång?
Har skapat en tvillinggrupp på Facebook om det är fler med 2 i magen..
Det skulle jag tro. Jag uppleveler lite liknande. Kände bäbis en gång, sen så gick det 3-5 dagar innan jag kände ngt igen :)
Ja, det tror jag. Jag kände typ två gånger i veckan i vecka 15 och 16. Nu känner jag varje dag =) Oftast när jag ligger ner.
Så mysigt! Vilken vecka är du i nu? :)
Vecka 18 :) Vilken vecka är du i?
Åh mysigt att ni känner lillen. Här bara väntas o väntas det. V 16 imorgon :)
Huuu. Dottern har fått magsjuka. Inget är som väntans tider. ;)
Vi funderar på bil - ni som har fler än två barn, vilken bil har ni och hur har ni placerat bilstolarna?
Huuu. Dottern har fått magsjuka. Inget är som väntans tider. ;)
Vi funderar på bil - ni som har fler än två barn, vilken bil har ni och hur har ni placerat bilstolarna?