BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

Är väl mest så för min del med men tänker att de är liiiite bebis oxå och att livmodern puttar upp andra organ osv så att magen blir att se lite större ut. För än är ju livmodern inte så väldigt högt upp (för mig iaf är v 16).
Vad fina alla är!
Igår fick vi hem vagnen (i örton platta paket) och idag har jag monterat ihop den och övat ihopfällning och hantering. Så. Jag är färdig. Bebis kan komma nu.
Det känns som om det kommer bli låååånga 25 veckor till. ????
Här har magen också kikat fram.
Är dock inte bara bebis utan även en del godis. ![]()
Har ni börjat använda tightare toppar och liknande som framhäver bebiskulan eller "gömmer" ni kulan än så länge? Själv har jag inte kommit förbi spärren att dölja kulan. Får för mig att de inte "borde" synas så mycket än...
Så jag kör lite bylsigare kläder men de döljer säkert ingenting. Särskilt inte på eftermiddagen så jag fortfarande är väldigt uppblåst.
Ursäkta kaoset i både rum och mig, nyvaken hehe. Här är min tjockis /kanske bebis mage.
Min mage syns alltför mycket. Innan nipt vill jag ju inte visa den. Har vida ponchos över tröja och byxor men tror att en hel del kollegor och elever misstänker ändå. Går och väntar och längtar efter Niptsvaret. Får nästan inget gjort på jobbet. :(
Underbart med tvillingar, men jösses vad magen växer!
Vad fina alla är!
Igår fick vi hem vagnen (i örton platta paket) och idag har jag monterat ihop den och övat ihopfällning och hantering. Så. Jag är färdig. Bebis kan komma nu.
Det känns som om det kommer bli låååånga 25 veckor till. ????
Åh satt i bilen tidigare imorse och kör och längst ner i magen känns det som om det fladdrar till typ som en fisk som sprattlar på ett bord. Var bara i ett par sekunder sen kände jag inget mer och har inte känt något mer heller. Tänk om det var plutt, så mysigt :)
Är det vanligt att man kan känna en gång och sen att det dröjer till nästa gång?
Åh satt i bilen tidigare imorse och kör och längst ner i magen känns det som om det fladdrar till typ som en fisk som sprattlar på ett bord. Var bara i ett par sekunder sen kände jag inget mer och har inte känt något mer heller. Tänk om det var plutt, så mysigt :)
Är det vanligt att man kan känna en gång och sen att det dröjer till nästa gång?