BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Utsikt från ovan.
Äsch, bilden syns inte i appen.., sorry.
Min syns inte än (om jag inte har på mig jättetighta kläder... längtar tills jag också får lite mage... :) Är ändå större än jag var vid förra graviditeten.
Utsikt från ovan.
V15 idag :) Heej magen <3

Här har magen också kikat fram.
Är dock inte bara bebis utan även en del godis.
Har ni börjat använda tightare toppar och liknande som framhäver bebiskulan eller "gömmer" ni kulan än så länge? Själv har jag inte kommit förbi spärren att dölja kulan. Får för mig att de inte "borde" synas så mycket än...
Så jag kör lite bylsigare kläder men de döljer säkert ingenting. Särskilt inte på eftermiddagen så jag fortfarande är väldigt uppblåst.
När man sitter så är den i alla fall svår att dölja :) men har inte börjat använda tajta kläder än då jag inte är officiellt gravid på jobbet än.. men i december så kommer jag börja gå i mina favoritklänningar och då kommer kulan få synas tydligt i vissa av dem.:

Märkligt. Min bild blev upp och ned?
När man sitter så är den i alla fall svår att dölja :) men har inte börjat använda tajta kläder än då jag inte är officiellt gravid på jobbet än.. men i december så kommer jag börja gå i mina favoritklänningar och då kommer kulan få synas tydligt i vissa av dem.:
Här har magen också kikat fram. Är dock inte bara bebis utan även en del godis.
Har ni börjat använda tightare toppar och liknande som framhäver bebiskulan eller "gömmer" ni kulan än så länge? Själv har jag inte kommit förbi spärren att dölja kulan. Får för mig att de inte "borde" synas så mycket än... Så jag kör lite bylsigare kläder men de döljer säkert ingenting. Särskilt inte på eftermiddagen så jag fortfarande är väldigt uppblåst.