• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Paincake
    Paincake skrev 2016-11-22 22:48:28 följande:

Utsikt från ovan.

Äsch, bilden syns inte i appen.., sorry.
  • Bebisbubbla
    Paincake skrev 2016-11-22 22:49:04 följande:

Äsch, bilden syns inte i appen.., sorry.

Så fin mage du har redan! :) jag har inte alls kommit så långt än men är mitt första. Längtar efter magen men tänker att det kommer :)
  • ika_109

Min syns inte än (om jag inte har på mig jättetighta kläder... längtar tills jag också får lite mage... :) Är ändå större än jag var vid förra graviditeten.

• hope88
    Paincake skrev 2016-11-22 22:48:28 följande:

Utsikt från ovan.

Fina magen :))))
  • Axioria1

Här har magen också kikat fram. Är dock inte bara bebis utan även en del godis.

Har ni börjat använda tightare toppar och liknande som framhäver bebiskulan eller "gömmer" ni kulan än så länge? Själv har jag inte kommit förbi spärren att dölja kulan. Får för mig att de inte "borde" synas så mycket än... Så jag kör lite bylsigare kläder men de döljer säkert ingenting. Särskilt inte på eftermiddagen så jag fortfarande är väldigt uppblåst.

• Teresiat

När man sitter så är den i alla fall svår att dölja :) men har inte börjat använda tajta kläder än då jag inte är officiellt gravid på jobbet än.. men i december så kommer jag börja gå i mina favoritklänningar och då kommer kulan få synas tydligt i vissa av dem.:

• hope88
    Teresiat skrev 2016-11-23 16:46:20 följande:

När man sitter så är den i alla fall svår att dölja :) men har inte börjat använda tajta kläder än då jag inte är officiellt gravid på jobbet än.. men i december så kommer jag börja gå i mina favoritklänningar och då kommer kulan få synas tydligt i vissa av dem.:

Fina bulan :))) Min bild la sig på snedden :p
  • hope88
    Axioria1 skrev 2016-11-23 15:59:24 följande:

Här har magen också kikat fram. Är dock inte bara bebis utan även en del godis.

Har ni börjat använda tightare toppar och liknande som framhäver bebiskulan eller "gömmer" ni kulan än så länge? Själv har jag inte kommit förbi spärren att dölja kulan. Får för mig att de inte "borde" synas så mycket än... Så jag kör lite bylsigare kläder men de döljer säkert ingenting. Särskilt inte på eftermiddagen så jag fortfarande är väldigt uppblåst.

Vad roligt :)) Så mysigt att se den!

Ja det har jag :) Men tänker att vissa nog bara tror att jag och ätit lite för mycket av det goda haha de som inte vet alltså :p