Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hej alla, hoppar hit från septembertråden då mensen kom idag :/
Cykeln diffar några dagar men tror ÄL är runt 8 okt och BIM runt 19-21 oktober. Blir sjunde försöket (med ett tidigt missfall i juli i v.5+5) till ett efterlängtat syskon till vår dotter född 2014. Längtar så jag exploderar. Som alla andra i gruppen:) nu jäklar ska det bli plus på stickan!
Hoppas det är ok att jag hoppar in här med. Mensen kom idag så har inte BIM förrän den 24 okt. Men hinner förhoppningsvis se massa andra plussa då innan det är min tur :)
Välkommen alla som hittat hit :) jag kikar in mindre då en av de i denna tråd kom på den briljanta iden med facebookgrupp (hemlig) så vi som hoppar från månad till månad kan lättare skriva, dela och följa konversationer :)
Har en nervös känsla i kroppen , testar med äl tester och i går visade det ett svagt streck . Så det betyder väl att det är på gång.
Enligt en app så är äl 26/9 , men ska jobba natt lör-sön sön-mån . Hoppas det finns nån chans.
Dääär sjönk tempen med 0,8 grad och känner mig inte alls sådär småsjuk längre.. Tyvärr är ju det ett tecken på att mensen är på ingång så här gav jag upp september och hoppar in här med BIM ca 27/10 sååå långt kvar.. Försök 10!
Lycka till alla!
Ja facebookgruppen är i fullt tjatter! Vi är 12 st där nu tror jag. Om nån av er som kom in nyligen vill vara med så kan ni skicka meddelande till mig med ert namn på fb och beskrivning av er profilbild så lägger jag till er.
Trodde jag var nära Bim men igår kom äl-sekretet på dag 26! Och idag var det mega starkt utslag på Stickan så antar att äl var väldigt sent i min oregelbundna cykel! Nu till min fråga! Karln min klarar inte av att ha sex flera dagar i rad :/ Tror ni det räcker med i måndags, igår och idag? Eller ska jag försöka tvinga till mig imorgon med om det ens är möjligt? Vill helgardera mig så gott det går....
Trodde jag var nära Bim men igår kom äl-sekretet på dag 26! Och idag var det mega starkt utslag på Stickan så antar att äl var väldigt sent i min oregelbundna cykel! Nu till min fråga! Karln min klarar inte av att ha sex flera dagar i rad :/ Tror ni det räcker med i måndags, igår och idag? Eller ska jag försöka tvinga till mig imorgon med om det ens är möjligt? Vill helgardera mig så gott det går....
Hej alla, hoppar hit från septembertråden då mensen kom idag :/
Cykeln diffar några dagar men tror ÄL är runt 8 okt och BIM runt 19-21 oktober. Blir sjunde försöket (med ett tidigt missfall i juli i v.5+5) till ett efterlängtat syskon till vår dotter född 2014. Längtar så jag exploderar. Som alla andra i gruppen:) nu jäklar ska det bli plus på stickan!