Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hej Alla.
Mått illa sen 2 dagar efter ägglossning. Helt sjukt. Illamående, svullen/ öm i nedre delen av magen, huvudvärk och små ljusa blödningar.Redan slängt 3 gravtester i sjön. Fast jag vet att jag måste vänta till fredag, lördag eller söndag för att kunna se något, Blir galen.
Tog ut min spiral onsdagen för 2 veckor sedan. Kan man redan vara gravid?
Eller varför mår jag så här konstigt?
Åh hoppas på ett pluss. Men sån tur har vi nog inte efte första försöket.
BIM 2-3 OKt om min mens inte blir knäpp nu efter hormonspiralen.
Hade varit helt otroligt om jag lyckats bli gravid. Har nästan helt gett upp hoppet om att vi ska lyckas själva.
Hej alla,
Jag har BMI 5/10 och detta är första försöket till ett syskon. Det enda jag har känt efter ägglossning är att det hugger i magen ibland och lite mensvärk korta stunder. Behöver inte betyda något men hoppas :) hur går det för er andra?
1,5 år nu, börjar kännas ganska hopplöst. Vi får heller ingen hjälp eftersom vi redan har ett barn. Tack!
Hej allihopa.
Kul att det finns en tråd för oss som har BIM i oktober :)
Försök nr 1 för ett syskon till vår dotter och bim 2-3 okt.
Jag minns inte hur det kändes i kroppen så här tidigt med första barnet och om jag hade några känningar alls men nu går jag ju runt och "känner efter " hela tiden.
Har senaste 2 dagarna haft molande, mensliknande värk i nedre delen av ryggen samt känt lite spänningar framtill.
Har läst att det är svårt att känna något så här tidigt men något är det och mensen vet jag inte är på väg förrän om 1 vecka.
Det ska bli intressant att följa er andra och jag håller tummarna för att ni ska plussa snart :)
....ja och för mig själv också förstås :)
Fick ett senast i lördags
Det jag skulle komma till är att läkaren inne på KK Akutens gynmottagning började själv prata om utredning och att han ville skicka mig dit om även detta blev ett missfall. Väntetiden var ungefär ett år men det tycker jag det är värt. Jag anar ganska starkt att det är min kropp som tycker sig känna att det är fel på fostret och stöter ut dom, det kan ju inte vara fel på alla?!