Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hej Alla.
Mått illa sen 2 dagar efter ägglossning. Helt sjukt. Illamående, svullen/ öm i nedre delen av magen, huvudvärk och små ljusa blödningar.Redan slängt 3 gravtester i sjön. Fast jag vet att jag måste vänta till fredag, lördag eller söndag för att kunna se något, Blir galen.
Tog ut min spiral onsdagen för 2 veckor sedan. Kan man redan vara gravid?
Eller varför mår jag så här konstigt?
Åh hoppas på ett pluss. Men sån tur har vi nog inte efte första försöket.
BIM 2-3 OKt om min mens inte blir knäpp nu efter hormonspiralen.
Bara att skicka meddelande med ditt namn till mig så lägger jag till dig, förklara gärna hur du ser ut på bilden oxå ifall det finns fler
Hej Alla.
Mått illa sen 2 dagar efter ägglossning. Helt sjukt. Illamående, svullen/ öm i nedre delen av magen, huvudvärk och små ljusa blödningar.Redan slängt 3 gravtester i sjön. Fast jag vet att jag måste vänta till fredag, lördag eller söndag för att kunna se något, Blir galen.
Tog ut min spiral onsdagen för 2 veckor sedan. Kan man redan vara gravid?
Eller varför mår jag så här konstigt?
Åh hoppas på ett pluss. Men sån tur har vi nog inte efte första försöket.
BIM 2-3 OKt om min mens inte blir knäpp nu efter hormonspiralen.
Idag är det 3 dagar sedan som äl-Stickan visade superstarkt. Sen har det visat starkt fram tills igår kväll. Idag är inte flytningarna trådiga längre utan krämvita och Stickan väldigt svag så antar att ägget har släppt! Är det värt att mysa idag med (fastän man inte är sugen överhuvudtaget) eller är det ovärt nu när flytningarna har ändrats till icke-fertila? Åh hoppas det har tagit sig denna månad!
Hej!
Ja man kan absolut bli gravid så tidigt efter spiral.
Jag har också bim samma dag som dig! Spännande :)
Har otroligt oregelbunden cykel, misstänker att jag väldigt sällan har äl, och har för stunden slutat leta efter äl med tester m.m.
Har känt mig annorlunda de senaste dagarna, konstig känsla i magen som jag inte känt innan,trött och irriterad. Är på cd 31, tog både ett gravtest och ältest i eftermiddag. Brukar aldrig få något utslag på äl testen, men nu fick jag en stegring, inye positivt dock. Jag tycker mig kunna ana något svagt på gravtestet. Så då ät ju frågan om jag eventuellt har äl på gång, eller faktiskt blivit gravid men testat väldigt tidigt.
Någon som ser något? Fick bryta upp testet för plasten var så repig...
Har otroligt oregelbunden cykel, misstänker att jag väldigt sällan har äl, och har för stunden slutat leta efter äl med tester m.m.
Har känt mig annorlunda de senaste dagarna, konstig känsla i magen som jag inte känt innan,trött och irriterad. Är på cd 31, tog både ett gravtest och ältest i eftermiddag. Brukar aldrig få något utslag på äl testen, men nu fick jag en stegring, inye positivt dock. Jag tycker mig kunna ana något svagt på gravtestet. Så då ät ju frågan om jag eventuellt har äl på gång, eller faktiskt blivit gravid men testat väldigt tidigt.
Någon som ser något? Fick bryta upp testet för plasten var så repig...