• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Tellan81
    LinduzZ skrev 2016-09-24 21:42:30 följande:

Får man vara med här tro. Är gärna med på Fb med????

Fick detta utslag idag men efter läkarnas kommentarer om stilla aktivitet och tunn slemhinna vågar jag inte hoppas

Saga 28/8-05 ~*~ Nova 28/5-08 ~*~ Elma 28/6-10 ~*~ Maya 12/9-11 ~*~ Vide 30/11-15
    Bara att skicka meddelande med ditt namn till mig så lägger jag till dig, förklara gärna hur du ser ut på bilden oxå ifall det finns fler
  • Silvercross
    Tellan81 skrev 2016-09-24 23:33:08 följande:

Bara att skicka meddelande med ditt namn till mig så lägger jag till dig, förklara gärna hur du ser ut på bilden oxå ifall det finns fler

Hej

vilken grupp på fb?
  • Tellan81

Vi har en fb grupp där alla som försöker bli gravida får vara med. Vi insåg att det var lättare att följas åt utan att skapa nya trådar, plus att man får aviseringar. Gruppen är hemlig så ingen ser något men man måste bli vän med mig för att jag ska kunna bjuda in.

• 10oktober
    Tellan81 skrev 2016-09-25 08:05:11 följande:

Vi har en fb grupp där alla som försöker bli gravida får vara med. Vi insåg att det var lättare att följas åt utan att skapa nya trådar, plus att man får aviseringar. Gruppen är hemlig så ingen ser något men man måste bli vän med mig för att jag ska kunna bjuda in.

Har skickat meddelande till dig om gruppen :)
  • Marie357

Jag har med skickat ett meddelande till dig..
    nouw.com/denöppnakampen
  • ohhello

Fick mens idag & hoppar in från septembertråden, blir 3:e försöket nu efter missfall i juli, 4:e försöket om man räknar in missfallet.

Har en dotter från förut, 14mån gammal, som jag blev gravid med på i princip första försöket (2:a månaden jag tempade för att ha koll på min kropp).

Tempar nu igen och har märkt att jag har en lutealfas på 11/12 dagar, kan det vara för att jag ammar? Om inte, är det mindre bra med så kort lutealfas, någon som vet mer? :)

Har tänkt använda CB digitala ÄL-test den här månaden då jag aldrig riktigt lyckas få till det med stickorna.

• Tellan81

Ellan1. Jag har försökt skicka meddelanden till dig men vet inte om dom kom fram. Jag behöver att du beskriver din profilbild för det fanns flera med ditt namn

• Ellan1
    Tellan81 skrev 2016-09-25 10:49:32 följande:

Ellan1. Jag har försökt skicka meddelanden till dig men vet inte om dom kom fram. Jag behöver att du beskriver din profilbild för det fanns flera med ditt namn

Skickade precis ett nytt meddelande med beskrivning :)
  • LinduzZ

Har skickat
    Saga 28/8-05 ~*~ Nova 28/5-08 ~*~ Elma 28/6-10 ~*~ Maya 12/9-11 ~*~ Vide 30/11-15
Svar på tråden Bim oktober 2016