Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Får man vara med här tro. Är gärna med på Fb med????
Fick detta utslag idag men efter läkarnas kommentarer om stilla aktivitet och tunn slemhinna vågar jag inte hoppas
Bara att skicka meddelande med ditt namn till mig så lägger jag till dig, förklara gärna hur du ser ut på bilden oxå ifall det finns fler
Vi har en fb grupp där alla som försöker bli gravida får vara med. Vi insåg att det var lättare att följas åt utan att skapa nya trådar, plus att man får aviseringar. Gruppen är hemlig så ingen ser något men man måste bli vän med mig för att jag ska kunna bjuda in.
Vi har en fb grupp där alla som försöker bli gravida får vara med. Vi insåg att det var lättare att följas åt utan att skapa nya trådar, plus att man får aviseringar. Gruppen är hemlig så ingen ser något men man måste bli vän med mig för att jag ska kunna bjuda in.
Fick mens idag & hoppar in från septembertråden, blir 3:e försöket nu efter missfall i juli, 4:e försöket om man räknar in missfallet.
Har en dotter från förut, 14mån gammal, som jag blev gravid med på i princip första försöket (2:a månaden jag tempade för att ha koll på min kropp).
Tempar nu igen och har märkt att jag har en lutealfas på 11/12 dagar, kan det vara för att jag ammar? Om inte, är det mindre bra med så kort lutealfas, någon som vet mer? :)
Har tänkt använda CB digitala ÄL-test den här månaden då jag aldrig riktigt lyckas få till det med stickorna.
Skickar ett meddelande till dig med :)
Ellan1. Jag har försökt skicka meddelanden till dig men vet inte om dom kom fram. Jag behöver att du beskriver din profilbild för det fanns flera med ditt namn
Ellan1. Jag har försökt skicka meddelanden till dig men vet inte om dom kom fram. Jag behöver att du beskriver din profilbild för det fanns flera med ditt namn