Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Inväntar fortfarande att kroppen ska blir normal som vanligt efter missfall. Är så rädd att allt inne i livmodern inte har kommit ut som de ska. Har en abort i bagaget då jag var i V.8 o fick ta tabletter och sen åka hem. Blödde då i över två månader i sträck och den smärtan var de värsta jag varit med om. Ringde in flertal gånger men dom sa att det var normalt. Efter 2,5 månader med blödningar o olidlig smärta åkte jag in o de konstaterades att ingenting i livmodern hade kommit ut. Fick skrapas samma vecka...
Nu har jag i stort sett inte blött någonting (jämför såklart med den andra gången). Blödde lite smått med klumpar i 6 dagar o nu blödfri i 2veckors tid. Ringt in några gånger för att be dom kolla mig men de tar inte emot mig när jag va så tidigt gånget o måste låta kroppen stöta bort detta själv. Har någon av er vart med om tidigt missfall? Har allt kommit ut av sig själv när blödningen upphört? När fick ni tillbaka er Äl och mens? (Vet att de är jätteolika..)
Oj, blev mer text än jag trott ???? Godnatt!
Inväntar fortfarande att kroppen ska blir normal som vanligt efter missfall. Är så rädd att allt inne i livmodern inte har kommit ut som de ska. Har en abort i bagaget då jag var i V.8 o fick ta tabletter och sen åka hem. Blödde då i över två månader i sträck och den smärtan var de värsta jag varit med om. Ringde in flertal gånger men dom sa att det var normalt. Efter 2,5 månader med blödningar o olidlig smärta åkte jag in o de konstaterades att ingenting i livmodern hade kommit ut. Fick skrapas samma vecka...
Nu har jag i stort sett inte blött någonting (jämför såklart med den andra gången). Blödde lite smått med klumpar i 6 dagar o nu blödfri i 2veckors tid. Ringt in några gånger för att be dom kolla mig men de tar inte emot mig när jag va så tidigt gånget o måste låta kroppen stöta bort detta själv. Har någon av er vart med om tidigt missfall? Har allt kommit ut av sig själv när blödningen upphört? När fick ni tillbaka er Äl och mens? (Vet att de är jätteolika..)
Hejsan!
Jag har BIM ca 21 oktober, tror jag. Fick ett mf för sju veckor sedan i v6 och plussade igen i torsdags morse. I torsdags kväll startade mf nummer två. Vet inte hur långt gången jag var men troligen var det runt BIM. Hade jag inte av en slump tagit ett gravtest så hade jag nog bara trott att det var mensen, så jag har bestämt mig för att se det så. Detta blir det fjärde försöket :)
Missfall i v 5 blödde sex dagar, fick mens ÄL två v efter första blödningen och mens två v efter det!
Hej
Jag hoppar in. Började blöda igår, nästan en veka innan Bim. Testade imorse negativt. Det är mensen som kommer då.
Andra försöket. Bim 22 oktober.
Hej
Hoppas jag får hoppa in här hos er, har BIM 22 oktober.
Fick min mens i torsdags så det är väl dags att lämna septembergruppen och hoppa in här. Nu blir det sjunde försöket *suck*
ÄL 5 okt och BIM 18 okt. Nu jäklar är det vår månad!
Hej på er! Hoppar in jag med från september-tråden. Är på dag 9 i cykeln och fick postivt äl-test idag, brukar få det på dag 13 eller 14. Tempen sjönk också ordentligt vilket den brukar 1-2 dagar innan jag får temphöjningen som bekräftar äl. Bim blir nu beräknad runt den 8 oktober. Har dock inga större förhoppningar denna månad då det blir svårt att få till det. Karln har sin 14-åriga dotter i helgen och vi bor i en etta. Ah, ni förstår. Funderar på om man ska boka tvättstugan så man kan få till det. Imorgon åker han iväg till annan ort, 15 mil bort, ett par dagar för att jobba. Myset i torsdags lär ju inte räcka liksom. Så fjärde försöket blir knappt ett försök men man hoppas ju ändå.

Får man vara med här tro. Är gärna med på Fb med????
Fick detta utslag idag men efter läkarnas kommentarer om stilla aktivitet och tunn slemhinna vågar jag inte hoppas