• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Marie14

Nu har jag ägglossning!

Andra försöket! Sist blev jag gravid på andra försöket.

Blev gravid med missfall tidigare, då tog det 6 respektive 9 försök. Spännande att se!

• sweetcandy

Hej hoppar in här ja med!!

Fick utslag på ÄL testerna idag så har bim om 2 veckor som borde bli den 7okt!
    Min man fyller år den 4okt så hoppas på att få ge han en liten födelsedags present!!

Vi har två barn sen innan! James som precis fyllt 3 och Oliver som skulle fyllt 1 år i mitten av oktober här..

• copycat
    josefinenyberg skrev 2016-09-23 08:16:58 följande:
    Heja oss, måtte det bli vår tur! Son född aug-14 som jag så gärna vill ha syskon till nuu! 7e försöket blir det för oss också.

Min cykel diffar också nån dag hit o dit (såå störigt). Men beräknad äl enligt natural cycles är 6/10 och bim 18/10 (så lång lutealfas brukar jag inte ha så får se)..
    Men verkligen!
    Så roligt att vi ligger så pass lika också, både vad gäller tidigare barn, antal försök och BIM:) nu jäklar kör vi;)
  • Ellen1987

Någon som känner/känt samma hugg i äggledarna som jag gjort 10 dagar innan bim? En vecka sedan en liten smärta i högra, inatt molande värk i livmodern och idag under dagen vänstra äggledare. Vad kan det betyda?? Någon??

• Exomob
    Tellan81 skrev 2016-09-22 11:16:01 följande:

Ja facebookgruppen är i fullt tjatter! Vi är 12 st där nu tror jag. Om nån av er som kom in nyligen vill vara med så kan ni skicka meddelande till mig med ert namn på fb och beskrivning av er profilbild så lägger jag till er.

Har skrivit till dig! :)
  • Ellen1987
    sweetcandy skrev 2016-09-23 15:47:12 följande:

Hej hoppar in här ja med!!

Fick utslag på ÄL testerna idag så har bim om 2 veckor som borde bli den 7okt!
    Min man fyller år den 4okt så hoppas på att få ge han en liten födelsedags present!!

Vi har två barn sen innan! James som precis fyllt 3 och Oliver som skulle fyllt 1 år i mitten av oktober här..

Heja heja! Håller tummar och tår!
  • Kimmie84

Hej på er,
    Hänger med i denna tråden. Jag har BIM den 5e oktober. Hade positiv äl test i måndagskväll och blev inseminerad i Danmark i tisdags. Blev gravid på första försök i vintras med det slutade med missfall v11. Är så nervös.......

• Ellen1987
    Kimmie84 skrev 2016-09-23 17:57:35 följande:

Hej på er,
    Hänger med i denna tråden. Jag har BIM den 5e oktober. Hade positiv äl test i måndagskväll och blev inseminerad i Danmark i tisdags. Blev gravid på första försök i vintras med det slutade med missfall v11. Är så nervös.......

Hej! Då har vi nästan samtidigt, jag har bim 3/10. Lycka till till oss!
  • Guffy78
    Ellen1987 skrev 2016-09-23 15:54:46 följande:

Någon som känner/känt samma hugg i äggledarna som jag gjort 10 dagar innan bim? En vecka sedan en liten smärta i högra, inatt molande värk i livmodern och idag under dagen vänstra äggledare. Vad kan det betyda?? Någon??

Har samma upplevelse.. Igår 5 dagar efter ÄL värsta molvärk. Ägglossade på höger äggstock men idag ont i vänster äggledare om molvärk . Vet inte vad det betyder..
  • Skoovde
    Ellen1987 skrev 2016-09-23 15:54:46 följande:

När jag blev gravid förra månaden så kände jag av mina äggstockar o äggledare varje dag från Äl till Bim, o sen fortsättning med. Vakna mitt på natten av världens hugg så var helt säker på att ägget satte sig. Vilket de gjorde! Dock fick jag tidigt missfall... :( hoppas verkligen på god tur för dig!!
Svar på tråden Bim oktober 2016