• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Anonym (Blomma)

Bimlista oktober

3 oktober- Sofie1986, första försöket

3 oktober - Helle15, första försöket

3 oktober - Blomma, första försöket

5 oktober - Jojjo92, tredje försöket

8 oktober - Madfigh072, tredje försöket

10 Oktober - Marie357, första försöket

11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket

12 oktober - lillajag06, första försöket

12 oktober - Aysa, tredje försöket

14 oktober - Polly1, andra försöket

7 oktober - Kimmie84, första försöket[/quote][/quote]

• Rosenlarv

Håller på att bli tokig på dessa (inbillade?) graviditetssymptom. Har nu sjukt ömma bröst känningar i magen och lätt illamående (vilket det definitivt är för tidigt för). Så här har det varit varje månad sedan vi började försöka. Har absolut inte känt så här innan, eller så har jag det utan att tänka på det eftersom jag hade spiral och visste att jag inte kunde vara gravid. Någon som känner likadant?

• Polly1
    Rosenlarv skrev 2016-09-30 18:20:45 följande:

Håller på att bli tokig på dessa (inbillade?) graviditetssymptom. Har nu sjukt ömma bröst känningar i magen och lätt illamående (vilket det definitivt är för tidigt för). Så här har det varit varje månad sedan vi började försöka. Har absolut inte känt så här innan, eller så har jag det utan att tänka på det eftersom jag hade spiral och visste att jag inte kunde vara gravid. Någon som känner likadant?

Känner absolut igen mig! Analyserar minsta lilla och även om jag inte gör det medvetet så känner jag efter såå mycket! Hade äl igår men tycker mig redan kunna tycka att det sticker lite i brösten, molar i tjejmagen osv (även om det är alldeles för tidigt)! Förra månaden tyckte jag att jag hade nästan alla symptom, men de va nog inbillning de mesta för det var ju inget positivt på stickan... hoppas att veckorna går snabbt nu!!
  • Monstermama

Bimlista oktober

3 oktober- Sofie1986, första försöket

3 oktober - Helle15, första försöket

3 oktober - Blomma, första försöket

5 oktober - Jojjo92, tredje försöket

8 oktober - Madfigh072, tredje försöket

10 Oktober - Marie357, första försöket

11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket

12 oktober - lillajag06, första försöket

12 oktober - Aysa, tredje försöket

14 oktober - Polly1, andra försöket

7 oktober - Kimmie84, första försöket[/quote][/quote]

14 oktober -Monstermama, första försöket

• FrökenE1985

Äl över för denna gång så nu är det bara att vänta. Är lite osäker på exakt när äl var men tidigast i söndags och senast igår. Har därför inga större förhoppningar då vi inte fått till det som man kanske hade önskat. Lördag, söndag och torsdag bara. Men hoppet lever fram till plus eller mens.

• eg90

Hoppar in här.

Har bim 8 oktober.

Kände igår konstig värk som låg till höger långt ner i magen, aldrig haft sån värk förut, detta var en vecka efter äl och pågick under hela dagen.
    Har fortsatt idag men inte alls lika mycket.
    Kan inte låta bli att försöka hoppas på ett mirakel.

• Milernia
    Anonym (Väntar på plusset) skrev 2016-09-30 18:10:52 följande:

Första månaden jag använder äl tester, så min fråga till er är om jag ska tolka detta som att jag haft ägglossning?

Ja det tycker jag. Ser ut som en perfekt stegring den 29.
  • Kimmie84

Ääsh, det är ju egentligen ingen bra med testar som kan tas "tidigt".
    Blev gravid på första försöket december förra året och plussade på dag 11 efter äl.
    Fick missfall i vecka 11 då.
    Detta är första försöket sen dess och dag 11 är idag, men fick ett tydlig negativ imorse.
    6 dagar kvar till BIM så allt kan ju hända, men fasen vad dålig jag mår nu.

• LillaJag06
    Anonym (Väntar på plusset) skrev 2016-09-30 18:10:52 följande:

Första månaden jag använder äl tester, så min fråga till er är om jag ska tolka detta som att jag haft ägglossning?

I mina ögon är det lite för svagt för att tolkas som äl men vet att inte alla får superstarka streck.
    Vilken tid testar du?
    När jag använde stickor tog jag alltid dem vid 14 tiden.
    Med de digitala tar jag på morgonen.
  • LillaJag06
    Kimmie84 skrev 2016-10-01 07:57:32 följande:

Ääsh, det är ju egentligen ingen bra med testar som kan tas "tidigt".
    Blev gravid på första försöket december förra året och plussade på dag 11 efter äl.
    Fick missfall i vecka 11 då.
    Detta är första försöket sen dess och dag 11 är idag, men fick ett tydlig negativ imorse.
    6 dagar kvar till BIM så allt kan ju hända, men fasen vad dålig jag mår nu.

Förstår att det är jobbigt men ett negativt test så tidigt behöver inte betyda något.
    Försök att hålla ut och testa när du ska istället.
    Håll ut :)
Svar på tråden Bim oktober 2016