Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Bimlista oktober
3 oktober- Sofie1986, första försöket
3 oktober - Helle15, första försöket
3 oktober - Blomma, första försöket
5 oktober - Jojjo92, tredje försöket
8 oktober - Madfigh072, tredje försöket
10 Oktober - Marie357, första försöket
11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket
12 oktober - lillajag06, första försöket
12 oktober - Aysa, tredje försöket
14 oktober - Polly1, andra försöket
7 oktober - Kimmie84, första försöket[/quote][/quote]
Håller på att bli tokig på dessa (inbillade?) graviditetssymptom. Har nu sjukt ömma bröst känningar i magen och lätt illamående (vilket det definitivt är för tidigt för). Så här har det varit varje månad sedan vi började försöka. Har absolut inte känt så här innan, eller så har jag det utan att tänka på det eftersom jag hade spiral och visste att jag inte kunde vara gravid. Någon som känner likadant?
Håller på att bli tokig på dessa (inbillade?) graviditetssymptom. Har nu sjukt ömma bröst känningar i magen och lätt illamående (vilket det definitivt är för tidigt för). Så här har det varit varje månad sedan vi började försöka. Har absolut inte känt så här innan, eller så har jag det utan att tänka på det eftersom jag hade spiral och visste att jag inte kunde vara gravid. Någon som känner likadant?
Bimlista oktober
3 oktober- Sofie1986, första försöket
3 oktober - Helle15, första försöket
3 oktober - Blomma, första försöket
5 oktober - Jojjo92, tredje försöket
8 oktober - Madfigh072, tredje försöket
10 Oktober - Marie357, första försöket
11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket
12 oktober - lillajag06, första försöket
12 oktober - Aysa, tredje försöket
14 oktober - Polly1, andra försöket
7 oktober - Kimmie84, första försöket[/quote][/quote]
14 oktober -Monstermama, första försöket
Äl över för denna gång så nu är det bara att vänta. Är lite osäker på exakt när äl var men tidigast i söndags och senast igår. Har därför inga större förhoppningar då vi inte fått till det som man kanske hade önskat. Lördag, söndag och torsdag bara. Men hoppet lever fram till plus eller mens.
Hoppar in här.
Har bim 8 oktober.
Kände igår konstig värk som låg till höger långt ner i magen, aldrig haft sån värk förut, detta var en vecka efter äl och pågick under hela dagen.
Har fortsatt idag men inte alls lika mycket.
Kan inte låta bli att försöka hoppas på ett mirakel.
Första månaden jag använder äl tester, så min fråga till er är om jag ska tolka detta som att jag haft ägglossning?
Ääsh, det är ju egentligen ingen bra med testar som kan tas "tidigt".
Blev gravid på första försöket december förra året och plussade på dag 11 efter äl.
Fick missfall i vecka 11 då.
Detta är första försöket sen dess och dag 11 är idag, men fick ett tydlig negativ imorse.
6 dagar kvar till BIM så allt kan ju hända, men fasen vad dålig jag mår nu.
Första månaden jag använder äl tester, så min fråga till er är om jag ska tolka detta som att jag haft ägglossning?
Ääsh, det är ju egentligen ingen bra med testar som kan tas "tidigt".
Blev gravid på första försöket december förra året och plussade på dag 11 efter äl.
Fick missfall i vecka 11 då.
Detta är första försöket sen dess och dag 11 är idag, men fick ett tydlig negativ imorse.
6 dagar kvar till BIM så allt kan ju hända, men fasen vad dålig jag mår nu.