• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Sofie1986
    Milernia skrev 2016-10-01 17:57:02 följande:
    Vad konstigt. Jag ser bilden :/
    Såg också nu när jag kollade vanligt genom internet. Man ser ett svagt streck :) :)
    Gratis.. Så himla roligt
  • stellanocte
    Anonym (Babyplaner) skrev 2016-10-01 17:32:00 följande:
    Hur tydligt måste ett ägglossningstest vara? Jag använder från Clearblue i en sån hållare men fick i hållaren svar att den inte går att använda mer. Men man ser ju ett streck på stickan? Är de negativt eller finns de en chans?
    Det är negativt tyvärr. På ett positivt ÄL-test är strecket lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. 
    Milernia skrev 2016-10-01 17:53:21 följande:
    Vad tror ni? Svagt men allt är det något. Fattar ingenting!
    Jag ser också ett svagt streck. Roligt! Hur länge har ni försökt? 
  • Milernia
    Sofie1986 skrev 2016-10-01 18:01:44 följande:

Såg också nu när jag kollade vanligt genom internet. Man ser ett svagt streck :) :)

Gratis.. Så himla roligt

Åhhh. Vad kul att du också ser!
    stellanocte skrev 2016-10-01 18:09:07 följande:

Det är negativt tyvärr. På ett positivt ÄL-test är strecket lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Jag ser också ett svagt streck. Roligt! Hur länge har ni försökt? 

Vad kul! Man tror ju själv att man ser i syne. Haha. Detta är första riktiga försöket så det är därför jag har så svårt att tro på det. Förra barnet krävde fler försök. Måste ta ett cb digital imorgon eller övermorgon beroende på hur nästa test ser ut. Helt galet..
  • Anonym (Blomma)

Testade imorse på BIM-2, helt blankt. Om inte mensen kommer köper jag ett nytt test om några dagar men jag hade ingen tydlig äl den här månaden så inte säkert att det varit nån äl.

• lisohl

Testar med äl-test denna månaden och har hittills testat i fyra dagar. Går man på de senaste månaderna så skulle jag ha ägglossning senast idag. Idag var dock strecket svagare än tidigare dagar och har aldrig varit i närheten av lika starkt som kontrollstrecket. Jag undrar om de är urinvägsinfektionen jag fick för en vecka sen som ställde till det. Eller så har jag ägglossning ännu senare i cykeln så jag fortsätter väl att testa några dagar till.

• Anonym (Blomma)
    Milernia skrev 2016-10-01 17:53:21 följande:

Vad tror ni? Svagt men allt är det något. Fattar ingenting!

Jag ser ett svagt streck, grattis!
  • eg90

Fortsatt pirr i magen och idag mådde jag illa fram tills lunch.
    Hoppas!!!!
    ÄL  + 9 idag

• LillaJag06
    Väntar på magen skrev 2016-10-01 14:11:08 följande:

Jag har BIM den 12:e

Tredje barnet. Ni då?

Andra barnet :)

Då blir test för oss båda :)

Var det första försöket?
  • Skoovde

Sambon kom hem från Kalmar idag, så hoppas vi har tur o att de räcker för ett fint pluss. Så räknar med att jag vad BIM +- 14oktober. Skriver i mig i listan iaf :)

2oktober - isen, första försöket

3 oktober- Sofie1986, första försöket

3 oktober - Helle15, första försöket

3 oktober - Blomma, första försöket

5 oktober - Jojjo92, tredje försöket

7 oktober - Kimmie84, första försöket

8 oktober - Madfigh072, tredje försöket

10 Oktober - Marie357, första försöket

11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket

11 oktober - Jessi84, första försöket

12 oktober - lillajag06, första försöket

12 oktober - Aysa, tredje försöket

14 oktober - Polly1, andra försöket

14 oktober -Monstermama, första försöket

14oktober - Skoovde, 4e försöket, 1 försöket efter missfall.

Svar på tråden Bim oktober 2016