Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Såg också nu när jag kollade vanligt genom internet. Man ser ett svagt streck :) :)
Gratis.. Så himla roligt
Det är negativt tyvärr. På ett positivt ÄL-test är strecket lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Jag ser också ett svagt streck. Roligt! Hur länge har ni försökt?
Testade imorse på BIM-2, helt blankt. Om inte mensen kommer köper jag ett nytt test om några dagar men jag hade ingen tydlig äl den här månaden så inte säkert att det varit nån äl.
Testar med äl-test denna månaden och har hittills testat i fyra dagar. Går man på de senaste månaderna så skulle jag ha ägglossning senast idag. Idag var dock strecket svagare än tidigare dagar och har aldrig varit i närheten av lika starkt som kontrollstrecket. Jag undrar om de är urinvägsinfektionen jag fick för en vecka sen som ställde till det. Eller så har jag ägglossning ännu senare i cykeln så jag fortsätter väl att testa några dagar till.
BIM+3 fortfarande ingen mens eller pluss. :(
Någon som haft de såhär?
Vad tror ni? Svagt men allt är det något. Fattar ingenting!
Fortsatt pirr i magen och idag mådde jag illa fram tills lunch.
Hoppas!!!!
ÄL + 9 idag
Jag har BIM den 12:e
Tredje barnet. Ni då?
Sambon kom hem från Kalmar idag, så hoppas vi har tur o att de räcker för ett fint pluss. Så räknar med att jag vad BIM +- 14oktober. Skriver i mig i listan iaf :)
2oktober - isen, första försöket
3 oktober- Sofie1986, första försöket
3 oktober - Helle15, första försöket
3 oktober - Blomma, första försöket
5 oktober - Jojjo92, tredje försöket
7 oktober - Kimmie84, första försöket
8 oktober - Madfigh072, tredje försöket
10 Oktober - Marie357, första försöket
11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket
11 oktober - Jessi84, första försöket
12 oktober - lillajag06, första försöket
12 oktober - Aysa, tredje försöket
14 oktober - Polly1, andra försöket
14 oktober -Monstermama, första försöket
14oktober - Skoovde, 4e försöket, 1 försöket efter missfall.