Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag är gravid! Bim -3. Hoppas det stannar kvar! Dagarna fram till mens kommer vara jobbiga och oroliga. Men jag är SÅ GLAD! Lycka till alla andra :D
Jag är gravid! Bim -3. Hoppas det stannar kvar! Dagarna fram till mens kommer vara jobbiga och oroliga. Men jag är SÅ GLAD! Lycka till alla andra :D
Igår började jag känna av mer kissinödigheter, lite drag och mol i magen.. I morse var det ännu värre (som riktig mensvärk) hade positiv sticka i lördags förra helgen och känner att kanske mina förhoppningar börjar nu..
2oktober - isen, första försöket
3 oktober- Sofie1986, första försöket
3 oktober - Helle15, första försöket
3 oktober - Blomma, första försöket
5 oktober - Jojjo92, tredje försöket
7 oktober - Kimmie84, första försöket
8 oktober - Madfigh072, tredje försöket
9 oktober - Linduzzz, försöker efter MF i maj har inte haft mens efter det.
10 Oktober - Marie357, första försöket
11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket
11 oktober - Jessi84, första försöket
12 oktober - lillajag06, första försöket
12 oktober - Aysa, tredje försöket
14 oktober - Polly1, andra försöket
14 oktober -Monstermama, första försöket
14oktober - Skoovde, 4e försöket, 1 försöket efter missfall
18 oktober - silvercross, andra försöket

Sitter och gråter av lycka :) men vet inte om jag kan tro på de än. Har haft så olika cykler. Hoppas de stannar kvar

Fick lov ta en vecko test för att våga tro på det :)
Kan inte förstå. Jag är gravid :)