• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • strösocker

Jag har BIM onsdag-fredag någon gång.. Känner ingenting speciellt. Hade bara velat ha något tecken att det funkat för oss denna gången :( haha! Fjärde försöket... Börjar tycka detta är så sjukt jobbigt!

• Milernia
    Jojjo92 skrev 2016-09-30 09:56:45 följande:

Också BIM på tisdag! :D När ska du testa? Gjorde ett test idag men såklart jätteminus...

Åh. Kul med samma! Tänkte testa idag. Inväntar posten med billiga tester. Vill inte använda cb. :) tror också jag kommer få neg.
  • Milernia
    strösocker skrev 2016-09-30 10:26:50 följande:

Jag har BIM onsdag-fredag någon gång.. Känner ingenting speciellt. Hade bara velat ha något tecken att det funkat för oss denna gången :( haha! Fjärde försöket... Börjar tycka detta är så sjukt jobbigt!

Hoppas du är gravid! Finns flera som inte haft några symtom men ändå varit gravida. Håller tummar för dig. :) Förstår att det är jobbigt när det är fjärde försöket. Kram!
  • helle15
    Ellen1987 skrev 2016-09-30 09:43:02 följande:

Testade som dig igår neg och vågar inte testa idag utan väntar till på måndag :p men jag hoppas att du inte fick ett spökstreck! När man kollar på nätet på bilder cb bim-3, -2 osv så är det inte många som fått starkt plus. Så litet streck kan alltid vara ngt :) Spännande! Kör du cb digital på måndag också?

Japp, testar med cb digital på måndag så man kan få svaret svart på vitt.

Hoppas att du får ett positivt svar på måndag!
  • strösocker
    Milernia skrev 2016-09-30 11:31:53 följande:
    Hoppas du är gravid! Finns flera som inte haft några symtom men ändå varit gravida. Håller tummar för dig. :) Förstår att det är jobbigt när det är fjärde försöket. Kram!
    Tack! Jag inbillar mig nog mest symptom, eller så är det PMS :( Såg ovan att du ska testa idag, lycka till! Hur många försök har ni gjort? :)
  • LillaJag06

Tänkte att eftersom det inte finns någon lista kan jag göra en :)
    Fyll på tjejer.

Bimlista oktober

12 oktober - lillajag06, första försöket

• Marie357

Fyll på tjejer. 

Bimlista oktober 
    10 Oktober - Marie357, första försöket

nouw.com/denöppnakampen
  • helle15

Fyll på tjejer.

Bimlista oktober

3 oktober - Helle15, första försöket

10 Oktober - Marie357, första försöket

• Rosenlarv

Lägg gärna till mig. Har BIM 11 oktober. Fjärde försöket sedan jag tog ut hormonspiral i juni. Två barn sen tidigare. Är 37.

• Jojjo92
    Milernia skrev 2016-09-30 10:51:14 följande:

Åh. Kul med samma! Tänkte testa idag. Inväntar posten med billiga tester. Vill inte använda cb. :) tror också jag kommer få neg.

Såg nu att jag tydligen har bim 5e. Skriv gärna hur det gick med testet. :)
Svar på tråden Bim oktober 2016