Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag har BIM onsdag-fredag någon gång.. Känner ingenting speciellt. Hade bara velat ha något tecken att det funkat för oss denna gången :( haha! Fjärde försöket... Börjar tycka detta är så sjukt jobbigt!
Också BIM på tisdag! :D När ska du testa? Gjorde ett test idag men såklart jätteminus...
Jag har BIM onsdag-fredag någon gång.. Känner ingenting speciellt. Hade bara velat ha något tecken att det funkat för oss denna gången :( haha! Fjärde försöket... Börjar tycka detta är så sjukt jobbigt!
Testade som dig igår neg och vågar inte testa idag utan väntar till på måndag :p men jag hoppas att du inte fick ett spökstreck! När man kollar på nätet på bilder cb bim-3, -2 osv så är det inte många som fått starkt plus. Så litet streck kan alltid vara ngt :) Spännande! Kör du cb digital på måndag också?
Tänkte att eftersom det inte finns någon lista kan jag göra en :)
Fyll på tjejer.
Bimlista oktober
12 oktober - lillajag06, första försöket
Fyll på tjejer.
Bimlista oktober
10 Oktober - Marie357, första försöket
Fyll på tjejer.
Bimlista oktober
3 oktober - Helle15, första försöket
10 Oktober - Marie357, första försöket
Lägg gärna till mig. Har BIM 11 oktober. Fjärde försöket sedan jag tog ut hormonspiral i juni. Två barn sen tidigare. Är 37.
Åh. Kul med samma! Tänkte testa idag. Inväntar posten med billiga tester. Vill inte använda cb. :) tror också jag kommer få neg.