• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Aysa

Ett x är om jag uppfattat det rätt ( efter alla trådar jag läst) ett utomkvedshavandeskap. Blev tvungen att operera bort det och min ena äggledare.

• Aysa

Fyll på tjejer.

Bimlista oktober

3 oktober- Sofie1986, första försöket

3 oktober - Helle15, första försöket

5 oktober - Jojjo92, tredje försöket

10 Oktober - Marie357, första försöket

11 oktober - Rosenlarv, fjärde försöket

12 oktober - lillajag06, första försöket

12 oktober - Aysa, tredje försöket

• Rosenlarv
    Aysa skrev 2016-09-30 14:14:27 följande:

Ett x är om jag uppfattat det rätt ( efter alla trådar jag läst) ett utomkvedshavandeskap. Blev tvungen att operera bort det och min ena äggledare.

Aha, då är jag med. Jobbigt! Hoppas du får ett plus snart. Då har ni ju ändå blivit gravida tillsammans. Men väntan är så seg. Själv känner jag mig så dum som lägger mer så mycket tid på att känna efter och surfa på forum;)
  • Aysa
    Rosenlarv skrev 2016-09-30 14:25:47 följande:

Aha, då är jag med. Jobbigt! Hoppas du får ett plus snart. Då har ni ju ändå blivit gravida tillsammans. Men väntan är så seg. Själv känner jag mig så dum som lägger mer så mycket tid på att känna efter och surfa på forum;)

Haha jag känner igen mig där. Jo det är segt att vänta. Hoppas verkligen att vi ska lyckas denna gång. Det tär på en när det misslyckas. Efter missfallet blev jag väldigt deppig. Men det är bara ta nya tag. Annars blir inga barn gjorda.:)
  • Anonym (Hägg-78)

Hej hoppar in här också. Trodde väl aldrig att jag skulle vara här igen. Men längtar nu efter vår fjärde. Har två egna och ett bonusbarn men inget gemensamt. Har försökt sen i juli. Tidigare har jag blivit gravid på första försöken båda gångerna så det känns lite nedslående varje gång vi misslyckas nu. Men åldern tar väl ut sin rätt, jag är 38 år. Hoppas på oktober nu. Brottas dock med två frågor : 1 är jag för gammal för att sen ta hand om barnet på samma sätt som jag var när jag var 28?

2. Jag har alltid hemskt nog, tyckt att det var lite egoistiskt av andra att skaffa "kärleksbarn". Nu är jag själv här, behöver jag skämmas?

• Rosenlarv
    Aysa skrev 2016-09-30 14:31:18 följande:

Haha jag känner igen mig där. Jo det är segt att vänta. Hoppas verkligen att vi ska lyckas denna gång. Det tär på en när det misslyckas. Efter missfallet blev jag väldigt deppig. Men det är bara ta nya tag. Annars blir inga barn gjorda.:)

Håller tummarna! I vilken vecka fick du missfall?
  • Maramba

Hej,

Jag hoppar gärna också in här. 29 år, sambon är 33. Vi är inne på sjunde försöket att få till vårt första barn. Har ÄL nu i helgen och bim 27 okt. Någon som vill lägga till mig i listan? ????

• Milernia
    Jojjo92 skrev 2016-09-30 13:46:56 följande:

Såg nu att jag tydligen har bim 5e. Skriv gärna hur det gick med testet. :)

Det var negativt som jag trodde. Hoppas det visar plus sen :)

Svar på tråden Bim oktober 2016