• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Sofie1986
    Ellen1987 skrev 2016-09-30 08:16:12 följande:
    Vad tråkigt! Men ändå tre dagar kvar! Att gå runt och vänta till måndag är hemskt :p
    Men sant, ska försöka vänta några dagar!
    Jotack det är segt. Men ska ändå inte klaga. Första försöket efter att spiralen åkte ut så finns folk som har de jobbigare. Men denna eviga väntan.
    Jag köpte 10 pkt stickor för 79 så kör på de i helgen utan att känna att jag förlorar så mycket på de????
    Jag hade köpte de testet på Måndag om jag va du när du har BIM.????
  • Milernia
    Ellen1987 skrev 2016-09-30 08:16:12 följande:

Vad tråkigt! Men ändå tre dagar kvar! Att gå runt och vänta till måndag är hemskt :p

Men sant, ska försöka vänta några dagar!

Oj trodde det var du som testade men såg fel, haha. Läste ditt inlägg längre upp med att du funderar på att testa. När hade du bim? :)
  • Ellen1987
    Milernia skrev 2016-09-30 08:20:00 följande:
    Trist att det inte syns något än. Men fortfarande några dagar kvar så jag håller tummar för dig. Jag har sparat morgonurin så tänkte testa sen idag. Vågar inte riktigt än, haha. Mina bruna flytningar kommer och går. Fick igår vid lunchtid sen försvann dom igen och ingenting mer än. Så konstigt. Tror inte jag är gravid. Mår ganska bra. Mina ömma bröst är säkert PMS. :/
    Haha jag har inte heller vågat idag. Testade ju igår och känner att jag bara försöka ska ta det som det kommer... ville testa med cb digital men ska nog försöka vänta ändå! hm aldrig haft bruna flytningar sådär många dagar. Men brunt betyder ju gammalt blod så sålänge det inte kommer klar rött. För jag har både vänner och bekanta som haft mens första månaden så det behöver inte betyda att det inte finns något där... :)
  • Ellen1987
    Milernia skrev 2016-09-30 08:22:21 följande:
    Oj trodde det var du som testade men såg fel, haha. Läste ditt inlägg längre upp med att du funderar på att testa. När hade du bim? :)
    Har bim på måndag :) och du hade samma dag va?
  • Ellen1987
    Sofie1986 skrev 2016-09-30 08:21:53 följande:
    Jotack det är segt. Men ska ändå inte klaga. Första försöket efter att spiralen åkte ut så finns folk som har de jobbigare. Men denna eviga väntan.
    Jag köpte 10 pkt stickor för 79 så kör på de i helgen utan att känna att jag förlorar så mycket på de????
    Jag hade köpte de testet på Måndag om jag va du när du har BIM.????
    Aa men precis. Samma här, första försöket! Så händer inget nu så satsar man på nästa :)
    Ska testa på måndag, om mensen inte redan hunnit komma då! :)
  • Milernia
    Ellen1987 skrev 2016-09-30 08:26:49 följande:

Har bim på måndag :) och du hade samma dag va?

Har bim på tisdag så är en dag efter dig! :D
  • helle15

Testade nu imorse med både sticka (billiga-tester) samt cb stav (som visar + elller - ) och båda visade negativt :(

Stickan hade ett starkt kontrollstreck men inte ett spår av något annat och staven från cb visade minus men om man stirrar länge på den, kan man ana ett svagt svagt plus. Själv tror jag att det bara är ett spökstreck men man vet ju aldrig.

Bim-3 idag så nu avvaktar jag till måndag innan jag testar igen.

Har ju haft mensvärk i över en veckas tid, vilket jag aldrig tidigare haft, så det vore märkligt om det inte var något.

Hur går det för er andra?

• isen

Hej tjejer!

Jag är otålig och har testat både igår och i morse, med hjärtats test och cb digital. Helt blankt tyvärr. Enligt mina egna uträkningar (utifrån när jag tror jag hade äl) har jag bim på söndag men enligt mina appar där jag fyllt i pillermensen som sista mens och 28 dagars cykel så är bim inte förrän 6/10. Men det skulle också betyda att vi kanske inte prickade in äl, om den var senare än jag trodde..

Nu ska jag försöka att bara invänta mens, om den ens kommer efter alla år med piller. Har dock för mig att de perioder jag haft kortare uppehåll så har allt funkat som vanligt.

Har fortfarande mensvärk till och från och denna smärta som känns som foglossning håller i sig. Annars har jag inga direkta symptom. Med ibs är ju illamående t.ex. rätt vanligt att jag har.

Lycka till ni andra och jag ser fram emot uppdateringar under helgen :)

• Ellen1987
    helle15 skrev 2016-09-30 09:00:33 följande:

Testade nu imorse med både sticka (billiga-tester) samt cb stav (som visar + elller - ) och båda visade negativt :(

Stickan hade ett starkt kontrollstreck men inte ett spår av något annat och staven från cb visade minus men om man stirrar länge på den, kan man ana ett svagt svagt plus. Själv tror jag att det bara är ett spökstreck men man vet ju aldrig.

Bim-3 idag så nu avvaktar jag till måndag innan jag testar igen.

Har ju haft mensvärk i över en veckas tid, vilket jag aldrig tidigare haft, så det vore märkligt om det inte var något.

Hur går det för er andra?

Testade som dig igår neg och vågar inte testa idag utan väntar till på måndag :p men jag hoppas att du inte fick ett spökstreck! När man kollar på nätet på bilder cb bim-3, -2 osv så är det inte många som fått starkt plus. Så litet streck kan alltid vara ngt :) Spännande! Kör du cb digital på måndag också?
  • Jojjo92
    Milernia skrev 2016-09-30 08:53:09 följande:

Har bim på tisdag så är en dag efter dig! :D

Också BIM på tisdag! :D När ska du testa? Gjorde ett test idag men såklart jätteminus...
Svar på tråden Bim oktober 2016