Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Vad tråkigt! Men ändå tre dagar kvar! Att gå runt och vänta till måndag är hemskt :p
Men sant, ska försöka vänta några dagar!
Har bim på måndag :) och du hade samma dag va?
Testade nu imorse med både sticka (billiga-tester) samt cb stav (som visar + elller - ) och båda visade negativt :(
Stickan hade ett starkt kontrollstreck men inte ett spår av något annat och staven från cb visade minus men om man stirrar länge på den, kan man ana ett svagt svagt plus. Själv tror jag att det bara är ett spökstreck men man vet ju aldrig.
Bim-3 idag så nu avvaktar jag till måndag innan jag testar igen.
Har ju haft mensvärk i över en veckas tid, vilket jag aldrig tidigare haft, så det vore märkligt om det inte var något.
Hur går det för er andra?
Hej tjejer!
Jag är otålig och har testat både igår och i morse, med hjärtats test och cb digital. Helt blankt tyvärr. Enligt mina egna uträkningar (utifrån när jag tror jag hade äl) har jag bim på söndag men enligt mina appar där jag fyllt i pillermensen som sista mens och 28 dagars cykel så är bim inte förrän 6/10. Men det skulle också betyda att vi kanske inte prickade in äl, om den var senare än jag trodde..
Nu ska jag försöka att bara invänta mens, om den ens kommer efter alla år med piller. Har dock för mig att de perioder jag haft kortare uppehåll så har allt funkat som vanligt.
Har fortfarande mensvärk till och från och denna smärta som känns som foglossning håller i sig. Annars har jag inga direkta symptom. Med ibs är ju illamående t.ex. rätt vanligt att jag har.
Lycka till ni andra och jag ser fram emot uppdateringar under helgen :)
Testade nu imorse med både sticka (billiga-tester) samt cb stav (som visar + elller - ) och båda visade negativt :(
Stickan hade ett starkt kontrollstreck men inte ett spår av något annat och staven från cb visade minus men om man stirrar länge på den, kan man ana ett svagt svagt plus. Själv tror jag att det bara är ett spökstreck men man vet ju aldrig.
Bim-3 idag så nu avvaktar jag till måndag innan jag testar igen.
Har ju haft mensvärk i över en veckas tid, vilket jag aldrig tidigare haft, så det vore märkligt om det inte var något.
Hur går det för er andra?
Har bim på tisdag så är en dag efter dig! :D