• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Lady K

Borde ha äl i dagarna nu, föregående två cykler har den kommit på dag 16/17. Vilket är imorrn. Har dock inga som helst känningar eller äl-sekret... Kör inte med äl-test ännu men det kanske kan vara värt att prova det kommande månader. Bara att hoppas att detta inte är en cykel utan äl... Vi ligger på var och varannan dag ändå för säkerhets skull!

Lycka till ni som närmar er bim!

• m12345

Vi är inne på tredje försöket nu, hade lång cykel (typ 35 dagar) sist men nu har jag haft ömma bröstvårtor i 3-4 dagar och exakt samma känsla hade jag förra månaden och det är 31 dagar mellan första dagarna av ömhet. Har läst att det borde komma efter ÄL så hoppas vi lyckades pricka den! BIM 7 okt tror jag!

• LillaJag06
    Väntar på magen skrev 2016-09-29 22:37:43 följande:

Nu är ägglossningen över för denna gång. Nu börjar den låååånga väntan!

Härligt.
    Jag har äl idag med enligt testet (glad gubbe)
    Då har vi väl bim ungefär samtidigt?
    Jag räknar med tom den 14 oktober frö att vara på den säkra sidan.

Är det första barnet?
  • LillaJag06
    LillaJag06 skrev 2016-09-30 07:40:14 följande:
    Härligt.
    Jag har äl idag med enligt testet (glad gubbe)
    Då har vi väl bim ungefär samtidigt?
    Jag räknar med tom den 14 oktober frö att vara på den säkra sidan.

Är det första barnet?
    Räknade om och bim bör vara 11-12 oktober.
    Räknar med 14 dagar efter konstaterad äl.
  • Ellen1987

Ni som har bim mellan lördag och måndag och testar idag berätta gärna hur det gick för jag överväger att gå och köpa cb digital :)

• Sofie1986
    Ellen1987 skrev 2016-09-30 07:54:09 följande:

Ni som har bim mellan lördag och måndag och testar idag berätta gärna hur det gick för jag överväger att gå och köpa cb digital :)

Negativt och inte ett spår av en röd linje. Trött blir man:/
  • Sofie1986
    Sofie1986 skrev 2016-09-30 08:03:27 följande:
    Jag hade väntat till Måndag med de testet. :)
  • Ellen1987
    Sofie1986 skrev 2016-09-30 08:03:27 följande:
    Vad tråkigt! Men ändå tre dagar kvar! Att gå runt och vänta till måndag är hemskt :p
    Men sant, ska försöka vänta några dagar!
  • Milernia
    Ellen1987 skrev 2016-09-30 08:16:12 följande:

Vad tråkigt! Men ändå tre dagar kvar! Att gå runt och vänta till måndag är hemskt :p

Men sant, ska försöka vänta några dagar!

Trist att det inte syns något än. Men fortfarande några dagar kvar så jag håller tummar för dig. Jag har sparat morgonurin så tänkte testa sen idag. Vågar inte riktigt än, haha. Mina bruna flytningar kommer och går. Fick igår vid lunchtid sen försvann dom igen och ingenting mer än. Så konstigt. Tror inte jag är gravid. Mår ganska bra. Mina ömma bröst är säkert PMS. :/
Svar på tråden Bim oktober 2016