Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Borde ha äl i dagarna nu, föregående två cykler har den kommit på dag 16/17. Vilket är imorrn. Har dock inga som helst känningar eller äl-sekret... Kör inte med äl-test ännu men det kanske kan vara värt att prova det kommande månader. Bara att hoppas att detta inte är en cykel utan äl...
Vi ligger på var och varannan dag ändå för säkerhets skull!
Lycka till ni som närmar er bim!
Vi är inne på tredje försöket nu, hade lång cykel (typ 35 dagar) sist men nu har jag haft ömma bröstvårtor i 3-4 dagar och exakt samma känsla hade jag förra månaden och det är 31 dagar mellan första dagarna av ömhet. Har läst att det borde komma efter ÄL så hoppas vi lyckades pricka den! BIM 7 okt tror jag!
Nu är ägglossningen över för denna gång. Nu börjar den låååånga väntan!
Nu är ägglossningen över för denna gång. Nu börjar den låååånga väntan!
Ni som har bim mellan lördag och måndag och testar idag berätta gärna hur det gick för jag överväger att gå och köpa cb digital :)
Ni som har bim mellan lördag och måndag och testar idag berätta gärna hur det gick för jag överväger att gå och köpa cb digital :)
Vad tråkigt! Men ändå tre dagar kvar! Att gå runt och vänta till måndag är hemskt :p
Men sant, ska försöka vänta några dagar!