• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Tellan81
    Kimmie84 skrev 2016-10-03 05:43:07 följande:

Vem är det som lägger till folk i fb gruppen? Jag vill också vara med.

Hej! Det är jag, skicka ett meddelande till mig med ditt namn på fb och beskriv din bild så skickar jag en vänförfrågan. Gruppen är hemlig så ingen kan se inlägg därifrån.
  • Kimmie84
    Tellan81 skrev 2016-10-03 06:46:16 följande:
    Hej! Det är jag, skicka ett meddelande till mig med ditt namn på fb och beskriv din bild så skickar jag en vänförfrågan. Gruppen är hemlig så ingen kan se inlägg därifrån.
    Jag kan inte skriva medd till dig från min mobil. Få göra det när jag kommit hem eller om du kan skicka till mig så borde jag kunna svara :)
  • Tellan81
    Kimmie84 skrev 2016-10-03 07:01:48 följande:

Jag kan inte skriva medd till dig från min mobil. Få göra det när jag kommit hem eller om du kan skicka till mig så borde jag kunna svara :)

Jag har också bara mobilen :) Ta det ikväll!
  • isen

Grattis ni som plussat! :)

Själv väntar jag på mensen. Haft grym mensvärk i helgen och trott den skulle komma närsomhelst. Men inget än, och värken är typ borta! Men den kommer nog snart igen, känner mig ganska säker på att det inte tagit sig den här gången.

I brist på gravtest provade jag med äl-test igår men även det var blankt, och vad jag läst så ger de utslag vid graviditet och ibland även innan mens.

Det enda hoppet jag har är att jag tror jag plussade på bim +1 förra gången, och fick då inte jättestarkt streck. Så kommer inte mensen idag heller kanske jag köper ett test ändå :)

• Milernia
    isen skrev 2016-10-03 09:00:57 följande:

Grattis ni som plussat! :)

Själv väntar jag på mensen. Haft grym mensvärk i helgen och trott den skulle komma närsomhelst. Men inget än, och värken är typ borta! Men den kommer nog snart igen, känner mig ganska säker på att det inte tagit sig den här gången.

I brist på gravtest provade jag med äl-test igår men även det var blankt, och vad jag läst så ger de utslag vid graviditet och ibland även innan mens.

Det enda hoppet jag har är att jag tror jag plussade på bim +1 förra gången, och fick då inte jättestarkt streck. Så kommer inte mensen idag heller kanske jag köper ett test ändå :)

Har du bim idag? Håller verkligen tummarna!
  • Milernia

Känns som jag lever i ovisshet just nu. Fått två svaga pos men det är fina ljusrosa streck. Tog digitalt igår på kvällsurin som visade neg. Nu går man ju och funderar på om jag inte är gravid ändå. Känns så jobbigt. Har inga test hemma just nu heller. :/ bim-1 idag.

• Anonym (frågetecken)

Hej,

Vill någon hjälpa mig? Såg detta efter ca 1 h när jag tog ut testet i bättre ljus. Jag tycker mig ana ett plus (?) men har haft min mens för några dagar sedan, under den tiden jag förväntade mig den.

• isen
    Milernia skrev 2016-10-03 09:06:56 följande:

Har du bim idag? Håller verkligen tummarna!

Tack! :)

Hade igår enligt egna beräkningar då jag trodde jag hade äl den 18:e. Men det blir första mensen efter p-piller så jag vet inte riktigt.

Har inte testat något sedan bim -1 men var så säker på att mensen var på g. Har fortfarande lite värk kring ljumskarna, men ingen mens, bara vanliga sparsamma vita flytningar.

Håller tummarna för dig också!

De säger ju att ett plus är ett plus, så jag tror att du är gravid :) verkar inte alltid som att cb digital är så känsliga som de påstår! Testa igen imorgon, jobbigt att inte veta..
Svar på tråden Bim oktober 2016