Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Vem är det som lägger till folk i fb gruppen? Jag vill också vara med.
Jag kan inte skriva medd till dig från min mobil. Få göra det när jag kommit hem eller om du kan skicka till mig så borde jag kunna svara :)
Grattis till alla som fått + och lycka till till resten :D
Vad heter gruppen på Fb ? :)
Grattis ni som plussat! :)
Själv väntar jag på mensen. Haft grym mensvärk i helgen och trott den skulle komma närsomhelst. Men inget än, och värken är typ borta! Men den kommer nog snart igen, känner mig ganska säker på att det inte tagit sig den här gången.
I brist på gravtest provade jag med äl-test igår men även det var blankt, och vad jag läst så ger de utslag vid graviditet och ibland även innan mens.
Det enda hoppet jag har är att jag tror jag plussade på bim +1 förra gången, och fick då inte jättestarkt streck. Så kommer inte mensen idag heller kanske jag köper ett test ändå :)
Grattis ni som plussat! :)
Själv väntar jag på mensen. Haft grym mensvärk i helgen och trott den skulle komma närsomhelst. Men inget än, och värken är typ borta! Men den kommer nog snart igen, känner mig ganska säker på att det inte tagit sig den här gången.
I brist på gravtest provade jag med äl-test igår men även det var blankt, och vad jag läst så ger de utslag vid graviditet och ibland även innan mens.
Det enda hoppet jag har är att jag tror jag plussade på bim +1 förra gången, och fick då inte jättestarkt streck. Så kommer inte mensen idag heller kanske jag köper ett test ändå :)
Jag har bim 15 oktober, vårat andra försök med första barnet :)
Känns som jag lever i ovisshet just nu. Fått två svaga pos men det är fina ljusrosa streck. Tog digitalt igår på kvällsurin som visade neg. Nu går man ju och funderar på om jag inte är gravid ändå. Känns så jobbigt. Har inga test hemma just nu heller. :/ bim-1 idag.
Hej,
Vill någon hjälpa mig? Såg detta efter ca 1 h när jag tog ut testet i bättre ljus. Jag tycker mig ana ett plus (?) men har haft min mens för några dagar sedan, under den tiden jag förväntade mig den.

Har du bim idag? Håller verkligen tummarna!