• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • isen
    Anonym (frågetecken) skrev 2016-10-03 10:57:20 följande:

Hej,

Vill någon hjälpa mig? Såg detta efter ca 1 h när jag tog ut testet i bättre ljus. Jag tycker mig ana ett plus (?) men har haft min mens för några dagar sedan, under den tiden jag förväntade mig den.

Ser också strecket, men skulle kanske inte lita helt på det efter en timme. Jag skulle ha testat igen för att vara säker.. när du dessutom borde vara på bim+ några dagar så borde det kanske bli starkare streck?
  • Tellan81
    Dalkullan92 skrev 2016-10-03 08:14:07 följande:

Grattis till alla som fått + och lycka till till resten :D

Vad heter gruppen på Fb ? :)

Den heter Planerar men man kan inte hitta den för att den är hemlig och man måste bli tillagd av mig. Det är för att vi vill vara hemliga för våra andra fb vänner :)
    Vill du vara med så skicka meddelande till mig med namn och beskriv din profilbild
  • Anonym (frågetecken)
    isen skrev 2016-10-03 11:43:50 följande:
    Ser också strecket, men skulle kanske inte lita helt på det efter en timme. Jag skulle ha testat igen för att vara säker.. när du dessutom borde vara på bim+ några dagar så borde det kanske bli starkare streck?
    Nej precis, jag vet att det inte är o lita på men inget av mina test har ändrats på det viset. Det syns lite tydligare än det på bilden (lite vårt att fota) men fortfarande väldigt svagt. Ska ta ett till, någon som vet om man måste ta med morgonurin och det är några dagar efter bim?
  • Väntar på magen
    Anonym (frågetecken) skrev 2016-10-03 12:15:37 följande:
    Nej precis, jag vet att det inte är o lita på men inget av mina test har ändrats på det viset. Det syns lite tydligare än det på bilden (lite vårt att fota) men fortfarande väldigt svagt. Ska ta ett till, någon som vet om man måste ta med morgonurin och det är några dagar efter bim?
    Har du möjlighet så ta med veckoindikator... :)
    Efter BIM ska man kunna ta på "urin från hela dagen"

Men är det väldigt svagt så kanske det är säkrast att ta med morgonurin. :)

Håller tummarna för dig!
  • Madfih072

Äl-test som starkast+ 11 idag och brukar ha en lutealfas på 11-12 dagar. Mensen brukar alltid komma på morgonen och den har ju inte kommit idag så antar att den kommer imorgon... Känner inga symtom för varken det ena eller andra... Vill bara få den hör veckan överstökad och hoppas att mensen håller sig borta! Har den inte kommit innan lördag tänkte jag testa men räknar med att den dyker upp imorgon :(

• ohhello

Tror min kropp är helt ur spel just nu. Mensen var kortare än vanligt, tempen min är knäpp (går upp&ner) & idag spydde jag upp frukosten igen (gjorde samma för två veckor sen) utan andra symptom på sjukdom & resten av familjen friska. Är på CD9 idag.

• eg90

Bim på fredag.
    Har värk i magen som jag annars brukar förknippa med att mensen är på G men värken är annorlunda så jag hoppas verkligen på ett plus.
    Mår illa också, annars har jag inga andra symtom.

• strösocker

Jag har mensvärk sen igår men ska inte ha mens förrän om 3-4 dagar... Räknar med att den kommer men ska nog ändå testa mig imorgon. Har läst vissa som haft mensvärk innan ett plus! Någon som känner samma?

• strösocker
    eg90 skrev 2016-10-03 14:28:31 följande:

Bim på fredag.

Har värk i magen som jag annars brukar förknippa med att mensen är på G men värken är annorlunda så jag hoppas verkligen på ett plus.

Mår illa också, annars har jag inga andra symtom.

Hur känns din värk? Jag har också det och har BIM på fredag. Men min värk känns som mensvärk som kommer och går... Fast inte lika kraftig värk då, mer molande
  • eg90
    strösocker skrev 2016-10-03 15:34:09 följande:
    Hur känns din värk? Jag har också det och har BIM på fredag. Men min värk känns som mensvärk som kommer och går... Fast inte lika kraftig värk då, mer molande
    Svårt att beskriva, den liksom strålar till ibland. Aldrig känt såhär så hoppas verkligen att det är något.
Svar på tråden Bim oktober 2016