Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Hej,
Vill någon hjälpa mig? Såg detta efter ca 1 h när jag tog ut testet i bättre ljus. Jag tycker mig ana ett plus (?) men har haft min mens för några dagar sedan, under den tiden jag förväntade mig den.
Grattis till alla som fått + och lycka till till resten :D
Vad heter gruppen på Fb ? :)
Äl-test som starkast+ 11 idag och brukar ha en lutealfas på 11-12 dagar. Mensen brukar alltid komma på morgonen och den har ju inte kommit idag så antar att den kommer imorgon... Känner inga symtom för varken det ena eller andra... Vill bara få den hör veckan överstökad och hoppas att mensen håller sig borta! Har den inte kommit innan lördag tänkte jag testa men räknar med att den dyker upp imorgon :(
Tror min kropp är helt ur spel just nu. Mensen var kortare än vanligt, tempen min är knäpp (går upp&ner) & idag spydde jag upp frukosten igen (gjorde samma för två veckor sen) utan andra symptom på sjukdom & resten av familjen friska. Är på CD9 idag.
Bim på fredag.
Har värk i magen som jag annars brukar förknippa med att mensen är på G men värken är annorlunda så jag hoppas verkligen på ett plus.
Mår illa också, annars har jag inga andra symtom.
Jag har mensvärk sen igår men ska inte ha mens förrän om 3-4 dagar... Räknar med att den kommer men ska nog ändå testa mig imorgon. Har läst vissa som haft mensvärk innan ett plus! Någon som känner samma?
Bim på fredag.
Har värk i magen som jag annars brukar förknippa med att mensen är på G men värken är annorlunda så jag hoppas verkligen på ett plus.
Mår illa också, annars har jag inga andra symtom.