• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Dalkullan92
    LiiiissYy skrev 2016-10-07 15:11:13 följande:

Jag bor i Dalarna :)

VA roligt :) vart i Dalarna bor du ?? Jag bor i Hedemora:)
  • Cacek
    ibis skrev 2016-10-07 08:32:56 följande:

Jag ringde när jag plussade, runt vecka fem och gick så trist bemötande. Hon bara "jaha oj vad tidigt du ringer ring tillbaka i november." Fick tvinga till mig ett hälsosamtal.

Vilket tråkigt bemötande. Dit jag ringde så sa de "så bra att du ringer tidigt, då kan vi få in en bra tid." jag hade nog inte ens missat mensen än när jag ringde så inte ens 4 v.
  • enussune

Någon som vet en hemlig facebook grupp bf juni? :)

• Anicake

Bf 11/6 hoppas lillen vill stanna :)) 22 år har en son på ca 21 mån som ska bli storebror ^^ jag o sambo pluggar! Jag ska bli läkare. Galet spännande med en liten bebi :)) hoppar in här jag med

• Jojjo92
    Anicake skrev 2016-10-07 19:36:57 följande:

Bf 11/6 hoppas lillen vill stanna :)) 22 år har en son på ca 21 mån som ska bli storebror ^^ jag o sambo pluggar! Jag ska bli läkare. Galet spännande med en liten bebi :)) hoppar in här jag med

Grattis!

Jag har beräknad bf 11/6. Jag och sambon studerar också, är 24 år. Dock första barnet för oss, är så spänd. :D
  • Mimmsan01

Jajemen, det finns! Inte jag som har startat den men maila henne som är adm. Häng på!! :)

- Det finns nu en grupp för bf juni 2017 :)

BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER

enussune skrev 2016-10-07 18:23:39 följande:

Någon som vet en hemlig facebook grupp bf juni? :)

• SaandraR

Hej!
    Får man gå med här? : ) jag plussade svagt igår och idag blev det starkare ! Är på bim -2 idag så än känns det ju rätt osäkert men hoppas allt kommer gå bra..:) grattis till er!

• MiniV

Jag tror jag hade samtal rätt tidigt med första (vecka 8 ringer en klocka), tror att jag ringde i v.6 då och lär göra detsamma den här gången.

Sist frågade hon också hur det kändes (ifall det var planerat kanske till och med?) och grattade! Kändes superbra. Ni som är förstföderskor: våga byt BM om ni inte trivs eller gillar bemötandet.

Jag kom inte ihåg att det kändes så mycket så här tidigt sist, men så var det ju ett tag sedan också! ;)

• Natalila
    Dalkullan92 skrev 2016-10-07 14:20:31 följande:

Någon mer som plussat som bor i Dalarna?, ????

Plussat idag. Bor i Hedemora :)
  • Natalila

Tänkte hoppa in här jag med om det går bra! Plussat idag och enligt mina beräkningar borde lillen kika ut i mitten av juni, om allt går för sig vill säga. Det blir mitt andra barn, min första lilla kille blir snart 7 månader :)

Svar på tråden BF juni 2017