• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Starletz

Någon mer än jag sover dålig på nätterna och vaknar tidigt?? (Som inte har barn som väcker en)

• Mimmsan01

Jag gör det... varenda natt sover jag dåligt och vaknar sedan tidigt :(

Starletz skrev 2016-10-08 07:58:12 följande:

Någon mer än jag sover dålig på nätterna och vaknar tidigt?? (Som inte har barn som väcker en)

• LaceyLoo

Ja.. jag sover dåligt, oroligt, vaknar flera gånger.. och vaknar tidigt!
  • Adelaide1

Hej!

Plussade igår med veckoindiktator. Tredje barnet!!! Jag tror att runt 20 juni är Bf. Men jag har två kejsarsnitt bakom mig så det blir förmodligen snitt i vecka 38-39(?) så jag tror på att tredje bebisen kommer runt den 10/6!

Det blir 10 samt 5,5 år mellan de äldre och minstingen. Vi tycker det är helt perfekt timing! Andra försöket.

Längtar mig tokig. Har glömt typ allt ifrån tidigare graviteter.

• Adelaide1
    Adelaide1 skrev 2016-10-08 08:47:51 följande:

Hej!

Plussade igår med veckoindiktator. Tredje barnet!!! Jag tror att runt 20 juni är Bf. Men jag har två kejsarsnitt bakom mig så det blir förmodligen snitt i vecka 38-39(?) så jag tror på att tredje bebisen kommer runt den 10/6!

Det blir 10 samt 5,5 år mellan de äldre och minstingen. Vi tycker det är helt perfekt timing! Andra försöket.

Längtar mig tokig. Har glömt typ allt ifrån tidigare graviteter.

Är 32 år..
  • Adelaide1

Hur mår ni? Jag mår jättebra! Vaknar väldigt tidigt dock.

Men är utvilad och fri från illamående

• enussune

Går i vågor för mig med trötthet. Kan va pigg ena sekunden o trött nästa.

Märkt att jag blir sjukt anfådd i trappor.. trodde konditionen hade satt sin sista potatis men efter plusset så blev det en liten aha-ojdåupplevelse. :)

Ömma bröst också. Men inget illamående än.

• Päärlan

Också hyfsat bra.. får se om de slår till snart eller inte .. v 7 imorgon. Endast haft växtvärk i Li modern.

• Maddis94444

Senaste dagarna har jag sovit sjukt dåligt! Vaknar flera gånger per natt och ligger och vrider och vänder mig hela tiden! 
  • Lilla_pyret

Samma för mig! Kan vakna innan 7 på helgerna vilket jag inte brukar i vanliga fall!
Svar på tråden BF juni 2017