• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Fru89
    Starletz skrev 2016-10-08 07:58:12 följande:

Någon mer än jag sover dålig på nätterna och vaknar tidigt?? (Som inte har barn som väcker en)

Jag vaknar jättetidigt. Är annars sjukt morgontrött. Efter lunch är jag helt död, sover nån timme om jag är ledig och somnar även rätt tidigt på kvällen för att vara jag.
  • Thullyn

Plussade för en vecka sedan och jag vet när jag hade ägglossning så enligt appen är det bf 12 juni 2017

Ett missfall i juli och oregelbunden mens så länge jag kan minnas och jag
    hade väldigt sen ägglossning, dag 28. så jag hoppas det ska gå vägen. 
    Längtan efter barn är stor och just nu har jag svårt att njuta av att veta att jag är gravid. Symptom, väldigt ömma bröst och vaknar tidigt
    Jag var mer trött veckan då ägglossningen var

Någon annan här som också haft väldigt sen ägglossning? 

• Snurran81

Hej

Hoppas jag får hoppa in här. Plussade helt oväntat igår (mensen kom inte och jag befann mig på Gekås och köpte grantest där)

Bf 16/7

Mitt andra barn som är efterlängtat, försökt 2 år efter missfall så otroligt glad och rädd nu.

Från Uppsala

• miamarina84
    Snurran81 skrev 2016-10-08 14:06:46 följande:

Hej

Hoppas jag får hoppa in här. Plussade helt oväntat igår (mensen kom inte och jag befann mig på Gekås och köpte grantest där)

Bf 16/7

Mitt andra barn som är efterlängtat, försökt 2 år efter missfall så otroligt glad och rädd nu.

Från Uppsala

Vi har oxå försökt två år. Plussade precis på månaden :) grattis till er
  • Snurran81
    miamarina84 skrev 2016-10-08 14:19:06 följande:

Vi har oxå försökt två år. Plussade precis på månaden :) grattis till er

Stort grattis till er också- första barnet?!
  • chma

Hej! Hoppas de är ok att jag går med här :) plussade igår och beräknat efter senaste mensen är bf 10/6-17

Om allt går vägen blir de andra barnet. Alexander är 5 månader så blir väldigt tätt :) och själv är jag snart 25 år.

• LiiiissYy
    Dalkullan92 skrev 2016-10-07 15:44:24 följande:

VA roligt :) vart i Dalarna bor du ?? Jag bor i Hedemora:)

Bor i Grycksbo :)
  • SamsonS

Får jag hänga på här? Plussade idag på bim-3 efter 1,5 års aktiva försök. Har så himla lång och oregelbunden cykel, så har varit svårt att pricka rätt, och detta försöket gav jag mer eller mindre upp.

Testerna är fortfarande ganska svaga, men ändå väl synliga och mannen har också sett, så jag vågar nog tro på dem. Har köpt digitalt som jag ska ta om ett par dagar för att helt vara på den säkra sidan.

Är 27 år, gift och har en dotter född -11.

Känner av molvärk i ryggen och känner mig känslig mot lukter, har gjort det i ett par dagar, och brösten började ömma lite smått igår. Som det ser ut nu så har jag BF 20/6

• SamsonS
    Thullyn skrev 2016-10-08 13:27:01 följande:

Plussade för en vecka sedan och jag vet när jag hade ägglossning så enligt appen är det bf 12 juni 2017

Ett missfall i juli och oregelbunden mens så länge jag kan minnas och jag
    hade väldigt sen ägglossning, dag 28. så jag hoppas det ska gå vägen. 
    Längtan efter barn är stor och just nu har jag svårt att njuta av att veta att jag är gravid. Symptom, väldigt ömma bröst och vaknar tidigt
    Jag var mer trött veckan då ägglossningen var

Någon annan här som också haft väldigt sen ägglossning? 

Jag har sen äl. Är väldigt oregelbunden och denna cykeln hade jag inte äl förrän cd 32 :/ trodde aldrig för mitt liv att vi skulle lyckas med så oregelbunden cykel, men tydligen.

Kommer nog ha svårt att glädjas åt det än då vi har försökt väldigt länge. Men jag hoppas allt går vägen.
Svar på tråden BF juni 2017