• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • LiveYourDream

Hej! 
    Grattis till alla plus! :D 

Jag och sambon plussade för en vecka sedan, det är vårat andra försök och vi är överlyckliga :D 
    Det är första barnet för båda två, jag är 24 och sambon 26 :) 

• zzz95

Jag plussade i fredags den 7 Oktober.

Den dagen jag hade BIM.

Är beräknad runt den 17 juni 2017!

Är så glad !! ????????

• Starletz
    zzz95 skrev 2016-10-09 15:14:14 följande:

Jag plussade i fredags den 7 Oktober.

Den dagen jag hade BIM.

Är beräknad runt den 17 juni 2017!

Är så glad !! ????????

Grattis! :)
  • druvan52

Jag plussade häromdagen, BF 17/6. Overkligt och spännande! Har också molvärk och ömma bröst.

• miamarina84
    Snurran81 skrev 2016-10-08 14:33:03 följande:

Stort grattis till er också- första barnet?!

Ja det blir vårt första barn om allt går vägen :)
  • Fru89

Vi har börjat fundera på när och hur vi ska berätta för föräldrar, släkt, vänner, på jobbet osv.

Vi hade väl tänkt berätta för blivande mor- och farföräldrarna om ca 3 veckor, då går vi precis in i vecka 9. Jag är dock nervös över illamåendet hur det blir om jag måste berätta på jobbet. Vill ju helst att våra föräldrar ska få veta först såklart. Men det är svårt när man jobbar i butik o eventuellt måste rusa på toa när jag hjälper en kund, kan vara bra för min kollegor att veta anledningen :P

Hur tänker ni kring avslöjande och hur ni kommer berätta?

• Starletz
    Fru89 skrev 2016-10-09 22:41:04 följande:

Vi har börjat fundera på när och hur vi ska berätta för föräldrar, släkt, vänner, på jobbet osv.

Vi hade väl tänkt berätta för blivande mor- och farföräldrarna om ca 3 veckor, då går vi precis in i vecka 9. Jag är dock nervös över illamåendet hur det blir om jag måste berätta på jobbet. Vill ju helst att våra föräldrar ska få veta först såklart. Men det är svårt när man jobbar i butik o eventuellt måste rusa på toa när jag hjälper en kund, kan vara bra för min kollegor att veta anledningen :P

Hur tänker ni kring avslöjande och hur ni kommer berätta?

Jag kommer nog vänta till jul och ge det som julklapp till min mor :) men vi får se om jag klarar mig ifrån att berätta tills dess :P
  • extran
    t123 skrev 2016-09-21 12:49:36 följande:

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

Grattis!! Jag plussade för några dagar sedan :) .. också 26 år och mitt andra barn... jag gissar på att jag är runt v.5.

Följas åt ? :)
  • Jells

Hej! 27, också på nr två. Eventuellt 13/6 på min huvudräkning men känns som de kommer bli ändrat :))

Svar på tråden BF juni 2017