• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • MiniV
    Thullyn skrev 2016-10-08 13:27:01 följande:

Plussade för en vecka sedan och jag vet när jag hade ägglossning så enligt appen är det bf 12 juni 2017

Ett missfall i juli och oregelbunden mens så länge jag kan minnas och jag
    hade väldigt sen ägglossning, dag 28. så jag hoppas det ska gå vägen. 
    Längtan efter barn är stor och just nu har jag svårt att njuta av att veta att jag är gravid. Symptom, väldigt ömma bröst och vaknar tidigt
    Jag var mer trött veckan då ägglossningen var

Någon annan här som också haft väldigt sen ägglossning? 

Jag hade sen ägglossning!
  • LiiiissYy
    Mimmsan01 skrev 2016-10-07 21:03:17 följande:

Jajemen, det finns! Inte jag som har startat den men maila henne som är adm. Häng på!! :)

- Det finns nu en grupp för bf juni 2017 :)

BF JUNI 2017 GRUPP PÅ FACEBOOK.

MAILA MIG PÅ SYSKONRESAN@OUTLOOK.COM SÅ BJUDER JAG IN ER

Kan du bjuda in mig till gruppen? :)
  • SamsonS

Tog ett nytt vanligt test och ett digitalt på nu på morgonen, ingen tvekan om att jag är gravid! Såå skönt att få det på ett digitalt. Och det vanliga var starkare sen igår också!

Åhh, jag kan knappt tro att det är sant!!!

• Starletz
    SamsonS skrev 2016-10-09 08:12:13 följande:

Tog ett nytt vanligt test och ett digitalt på nu på morgonen, ingen tvekan om att jag är gravid! Såå skönt att få det på ett digitalt. Och det vanliga var starkare sen igår också!

Åhh, jag kan knappt tro att det är sant!!!

Grattis! :)
  • 90cma

Nu har jag äntligen tagit ett test. Och vi ska ha ett till barn ca 7 juni 2017 ????

• Johanna89

Plussade för 3 dagar sedan. Första barnet. Har försökt bli gravida i 1,5 år och stod i kö för ivf. Skulle påbörja behandling vid denna mens. Så blir jag gravid. Totalt overkligt för oss så vi kan knappt tro på det. Nu håller jag tummarna och önskar att det här ska gå vägen. Som vi väntat och längtat. BF kring 10 juni skulle jag tippa. Går in i vecka 6 idag.

• Dalkullan92
    Natalila skrev 2016-10-07 22:42:25 följande:

Plussat idag. Bor i Hedemora :)

Va roligt :)

Jag bor oxå i Hedemora
  • SamsonS

När ringer man mvc? :P 6 år sen jag var gravid sist och då plussade jag i v8, så ringde ju nästan direkt då. Men känns lite väl tidigt att ringa redan i v4 :P

• SaandraR

Någon som har erfarenhet av detta? :( testet är svagare idag.. Cb digital visade gravid 1-2 men att styrkan på strecket blivit svagare måste ju vara dåliga nyheter :/

• EnBlivandeWestring
    SaandraR skrev 2016-10-09 09:39:37 följande:

Någon som har erfarenhet av detta? :( testet är svagare idag.. Cb digital visade gravid 1-2 men att styrkan på strecket blivit svagare måste ju vara dåliga nyheter :/

Nej, allt beror på hur högs koncentrerat dina hormoner är i ditt urin. Oroa dig inte alls :D Jag trodde samma sak men fick sen reda på att det var jättevanligt. Är sträcket där så ska det vara okej :) Försök att inte testa dig var dag. Du är gravid, njut av det och vänta in ditt möte med BM så ska du få se att dem säger samma sak :)
    Kärlek till er
Svar på tråden BF juni 2017