Hej tjejer!
Får man hoppa in här?
Jag tar iof inte provera men ovitrelle, vad är skillnaden? Jag har inte fattat det...
Är inne på min andra kur med letrozol och var på VUL idag, blåsan 12 mm så ska tillbaka på måndag igen.. nyhet VUL och beslut om ovitrelle då.
Sen stänger min klinik över jul och nyår och är tillbaka den 7/1 igen så då får jag ta en ofrivillig paus. Vi får försöka ändå, men tron på att det skulle gå...njae... inte riktigt där.
Vi har försökt i 16 månader, vi blev gravida i maj 2016 till vår enormt stora glädje. en liten kille... tyvärr dog han i min mage i vecka 17 och det upptäcktes på RUL i vecka 20. Jag födde honom på samma dag som jag gick in i vecka 21, mardröm.. kan knappt fatta att ska kunna ske, hur är det möjligt?!
Sen dess har vi kämpat för att lyckas bli gravida igen, men det vill sig inte.
Jag är 34, min man är 40 och alla tester visar okej värden, det som kommit fram är att jag har en äggledare. Däremot har jag två äggstockar, så är jag född och det har ju funkat.. så tankarna går ju automatiskt till att jag undrar vad det var som hände och om det påverkar min fertilitet, men inget man kan se? så sjuk tanke.. men ändå.