BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag vågar tro att jag är gravid. Bim idag, imorgon eller på tisdag. Testade precis! Har dock varit med om ett MA, så tankarna om att "varför skulle bebis vilja stanna kvar denna gången?" finns. Glädjeblandad förtjusning, såklart mest positivt, men vågar inte vara glad-glad än. Hoppad innerligt det lilla livet vill stanna!
Jag vågar tro att jag är gravid. Bim idag, imorgon eller på tisdag. Testade precis! Har dock varit med om ett MA, så tankarna om att "varför skulle bebis vilja stanna kvar denna gången?" finns. Glädjeblandad förtjusning, såklart mest positivt, men vågar inte vara glad-glad än. Hoppad innerligt det lilla livet vill stanna!
Det blev en julklapp i år! 

Det blev en julklapp i år!
Kan också meddela att jag med 99% är gravid. Svagt test men ändå tillräckligt för att lugna mig. Jag hade också MA förr så jag erkänner oron men ändå. En tidig julklapp i alla fall. :) lycka till allihopa!

Stort grattis och god jul :)
Grattis till er som plussat, vilken julklapp
Vi lyckades inte denna månaden tyvärr, känns skit när tanken kommer att jag på julafton skulle gått in i v 21 o nu inte är gravid alls
. Nu kommer vi inte ens kunna fira jul som vi brukar heller. Sorry för depp. Nästa bim blir runt 15/1.
Mensen kom två dagar för tidigt. Lika bra. Funderar dock på om jag ens hade ägglossning, fick aldrig positivt äl-test men tänkte att jag missade stegringen bara. Nu blir jag dock osäker på om jag ens hade den eftersom mensen diffade vilket den sällan gör. Hade inte heller någon typisk äl-flytning vilket jag brukar ha varje månad. Jaja, bättre lycka nästa gång. Redan trött på att försöka nu efter andra försöket men det beror mest på att jag har vestibulit vilket gör det jobbigt att ha sex på beställning.
Grattis till er som plussat!
Grattis till er som plussat, vilken julklapp
Vi lyckades inte denna månaden tyvärr, känns skit när tanken kommer att jag på julafton skulle gått in i v 21 o nu inte är gravid alls . Nu kommer vi inte ens kunna fira jul som vi brukar heller. Sorry för depp. Nästa bim blir runt 15/1.
Vet känslan...skulle vart i v 34-35 på jul ju...nu inte ens gravid...blir så ledsen. BIM-3 och negativt.,,