BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hur går det för er tjejer?
Är enligt idag på Äl +6 och har åter igen molvärk i mitten delen av magen
Och extrem trötthet. Sover mer än jag brukar.
BIM 11-12 December
Andra dagen med äl-test (är på dag 10 idag) och tycker mig se ett lite mörkare streck än gårdagen (båda är dock väldigt ljusa). Den ska komma söndag eller måndag (dag 13 el 14) så i sådana fall borde det väl stegras på dag 12 eller 13?
Vi tänkte försöka ligga mer målmedvetet varje dag nu fram till två dagar efter äl för att vara på den säkra sidan iaf. Påbörjade "uppdraget" igår. Tråkigt att ligga på beställning men har faktiskt märkt att lusten ökat övriga delar av månaden också på grund av att vi tvingat oss lite under just äl-dagarna och liksom kommit på att det är ju faktiskt ganska trevligt att ligga med varandra, haha (vi har båda haft psykiska svackor). Så det rutinmässiga liggandet till äl kan faktiskt mynna ut i trevligt och spontant sex övriga delen av månaden också :)
Hoppas så innerligt på det! Molvärken kom dagen efter äl precis som för dig... Stort grattis till graviditeten!
Grattis till graviditeten!
BIM 11-12 December
Äntligen har man fått en blinkande smiley på clearblue ÄL test! Så snart är det äntligen dags för månadens ÄL. Alltid så seg väntan!! Någon annan som har ÄL snart?
BIM 11-12 December
Jag testar imorgon! Lite tidigt, tror jag har BIM i början av nästa vecka. Wish me luck!
Bim den 7/12 men så sugen på att ta ett test redan på måndag..
Har lite molvärk då och då, känns som att magen är spänd då jag ligger på mage, hugger till när jag tex nyser och blir kissnödig fort. Trött är jag också men har en snart ettåring som har förkylningsastma och hosta här hemma just nu, så kan bero på det ;)