BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag testar imorgon! Lite tidigt, tror jag har BIM i början av nästa vecka. Wish me luck!
Har Bim runt 11-12 December så jag har ännu lång väntan.
Nu på kvällen har jag dock inge symptom mer än trötthet och fortfarande jätterikliga vita flytningar. Känns ibland som man kissat på sig pga dom :/ Aldrig upplevt så rikligt innan nämligen efter en Äl
Men igår kväll var den 36.4 typ vid 22-tiden. Och har varit låg i flera dagar. :D
Försöka få honom att avstå julbordet menar du? Haha då kommer han ju förstå vad det är, vi har pratat. Och han önskar att det inte blir så krystat "nu ska vi ligga och göra en bebis" ^^
Det jag förvånas över är trots mer sug av choklad dagligen och ökat ätande av det och ökat matintag så förändras inte min vikt haha har snarare gått ner 1 kg istället.. Skumma kropp haha.
Nej nu blir det dags för sömn. Så jag inte däckar med mobilen.
Uppdaterar imorgon igen om morgontemp :)
Bara han är med på att det är chans att där kan komma en bebis utav sexet så...
Om ni har sex innan eller efter en julfest kan det väl säkert räcka. Men jag hade chansat på innan en julfest pch inte efter, för att vara säker på att få till det.
Vaknade lite tidigare men inom max tiden för mätning d.v.s +- 2 timmar
Morgonens temp har åter ökat ^^

Hänger på här! :) har BIM 8 december ;)
Hänger på här! :) har BIM 8 december ;)
Ahhh snark. Ägglossningen låter vänta på sig. Borde ha haft äl igår, har haft lätt älvärk i 3 dagar nu men inget positivt utslag på ältesterna :/. Imorse direkt när jag vaknade (efter en dålig natts sömn) hade tempen ökat 0,7 för att efter ca 10 min vara tillbaka på den temp. jag brukar ha innan äl. Lätt förvirrande. Nu blir det ännu längre till bim, som att väntan inte är lång nog liksom.
Ahhh snark. Ägglossningen låter vänta på sig. Borde ha haft äl igår, har haft lätt älvärk i 3 dagar nu men inget positivt utslag på ältesterna :/. Imorse direkt när jag vaknade (efter en dålig natts sömn) hade tempen ökat 0,7 för att efter ca 10 min vara tillbaka på den temp. jag brukar ha innan äl. Lätt förvirrande. Nu blir det ännu längre till bim, som att väntan inte är lång nog liksom.